Přidejte se k nám do Shoptetu

Pojďte s námi měnit svět e-commerce

Všechna volná místa

Pomáháme lidem podnikat

Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.

Práce v Shoptetu

Je nás přes 200, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie. Flexibilní pracovní doba, home office nebo budget na vzdělávání jsou samozřejmost.

Shoptet tvoříme dohromady

Karolína Botošová

Customer Line Consultant

V Shoptetu pracuji čtvrtým rokem na zákaznické lince. Skvělý kolektiv a rodinná atmosféra je důvod proč vstávám do práce každé ráno s úsměvem. Moc ráda pomáhám realizovat sny i ostatním lidem a myslím, že v Shoptetu se nám to opravdu daří.

Michal Jirkovský

Technical Consultant Team Leader

Na Shoptetu mě nejvíce baví možnost posouvat nejenom firmu, ale i kolegy kolem sebe dál. Nápady jsou nejen vyslyšené, ale především realizované.

Pavel Husa

Frontend Developer

Do Shoptetu jsem nastoupil z volné nohy na pozici frontend vývojáře bez jakékoli zkušenosti z větší firmy. Hned od začátku mě moc mile mě překvapila skvělá uvolněná atmosféra a nasazení všech lidí, se kterými jsem se potkal. Baví mě, že moje práce i iniciativa jsou téměř ihned vidět na produktu, který má opravdu velký dosah.

Co je u nás nového?

25. 5. 2023

Práce v Customer Care nemusí být nuda. Vyzpovídali jsme naše konzultanty

Zákaznická linka je často považovaná za nudnou a monotónní práci, kde operátor celý den sedí u telefonu a křičí na něj nespokojení zákazníci. Konzultanti zákaznické péče v Shoptetu ale dokazují, že to tak být nemusí. Vyzpovídali jsme jich hned několik najednou. 

25. 4. 2023

„Někdy se trefíš do brány, někdy tě soupeř srazí,“ říká o práci obchodníka Jakub Honzák

Obchodník Jakub Honzák přibližuje, co se na práci v Sales týmu změnilo oproti době covidu, kdy e-shopy přibývaly jeden za druhým. Počítají dnes lidé, jestli se jim investice vyplatí? A má zaručený trik, jak získat klienta? 

20. 3. 2023

„Chceme otevřít online podnikání lidem, kteří si na to zatím netroufli,“ říká šéf produktu Tomáš Mitana 

Produktový tým pracuje každý den na nových funkcích a vylepšeních Shoptetu. O práci produkťáka, vztahu s e-shopaři a každodenních výzvách jsme si povídali s CPO Tomášem Mitanou. 

21. 2. 2023

Přechod na Shoptet? Specialista provede celým procesem

Přechod z jednoho e-shopového řešení na druhé je proces, který se musí dobře naplánovat. Vždy jde o to, aby byl start nového e-shopu co nejjednodušší, nejrychlejší a aby nebrzdil podnikání. V Shoptetu s každým požadavkem, který při přechodu vyvstane, poradí Onboarding tým. 

18. 2. 2023

Jak na úspěšný e-shop? V Shoptetu radí speciální tým

Jak získat nové zákazníky? Jak mít co nejvíce objednávek? A jak mi v tom může pomoci Shoptet? Tyto otázky denně řeší Customer Success Manageři. Od prvního kontaktu až do úspěšného spuštění e-shopu v ostré verzi jsou klientům průvodci v tom, které funkce a doplňky e-shopu zvolit. 

22. 3. 2022

Jak to chodí na technické podpoře. Očima nováčka i matadora

Jak práci technického konzultanta vidí juniorní a seniorní člen týmu? Zeptali jsme se, jak to chodí v technickém supportu Shoptetu a jaké zkušenosti se hodí.

8. 3. 2022

Proč zvolit Shoptet Pay? Ondřej Buben o platební bráně od Shoptetu

Platební brána, kterou spustíte přímo v administraci svého shoptetu a druhý den už přijímáte platby za objednávky? To je Shoptet Pay. Co tato novinka e-shopům přináší a pro koho je určená, přibližuje Ondřej Buben, který vede tým Shoptet Pay. 

HR Shoptet

10. 1. 2022

Pohovor má být zážitek, ne stres. S HR o kandidátech i náboru

Jak se připravit na pohovor? Na jaké otázky se v Shoptetu HR kandidátů neptá? Vyzpovídali jsme tři HR partnery: Báru, Paty a Matouše. Prozradili také, jak vypadá výběrové řízení i čím může zájemce o práci personalistu odradit.

zákaznická_Homolová

18. 6. 2021

Zákaznickou péči stále posilujeme. Máme i zajímavé pozice pro manažery

„Klient chce, abychom co nejdřív vyřešili jeho požadavek. A to ideálně už v první naší odpovědi,” říká Head of Customer Care Kateřina Homolová, která má pod taktovkou i oblíbenou Shoptet Nápovědu. Jaké procesy a změny musela řešit vzhledem k plánované expanzi?

sales Shoptet

14. 4. 2021

Na Shoptet chtějí větší a větší značky. To mě na práci obchodníka baví

Před pěti lety Vítek Jíra v Shoptetu spoluzakládal obchodní tým. Na své práci obchodníka má rád, že je fér: jak člověk maká, tak si vydělá. V rozhovoru se rozpovídal o příležitostech, které pro sales přináší raketový růst online trhu, i o tom, jak zvládá udržet krok s vývojem produktu.

Život v Shoptetu

Aktuální volná místa

Kontakt na HR

Nenašli jste svoji pozici ale máte zájem se k nám přidat? Máte otázku? Napište nám, rádi vám odpovíme.

    Vložením zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.