Shoptet je jedna z nejrychleji rostoucích technologických společností v regionu. Pomáháme firmám i jednotlivcům snadno začít a rozvíjet jejich podnikání online. Nabízíme nekonečné možnosti pro e-shopy – od pronájmu, přes platební služby až po propojování s profesionály z oboru.
Hledáme zkušeného Performance Managera do marketingového akvizičního týmu, který vede Gabriela Paurová. Baví nás růst, takže budeš zodpovídat za naší Shoptet akvizici nových klientů.
Performance marketing má u nás významnou roli, má za úkol přivést co nejvíce uživatelů, pro které je Shoptet zajímavou příležitostí. Cílem je pomoct jim odstranit vstupní obavy a nasměrovat je na první krok – testování. Testovací verzí u nás každý měsíc projde několik tisíc uživatelů.
Základní ingredience v naší kuchyni máme, jsou fungující a pěkně nastavené. Máme silný brand, pěkně rozjeté akviziční kanály, dobré know-how. A taky víme, kde se chceme posunout. Chceme vyladit strategii a posunout analytickou část našich výkonnostních reklam.
Cesta našich uživatelů ke zkušební verzi a naskrz ní není úplně jednoznačná a posunout o level výš naší strategii je výzva. Na naší platformě provozuje e-shop skoro 40 tisíc e-shopařů, proto možná tušíš, že někde je třeba našlapovat s ostražitostí.
K ruce ti budou nejen naskillení specialisté z agentury Effectix, kteří mají na starosti naše PPC a Social media ads, ale i zkušený interní tým.
Analytická část výkonnostních reklam také čelí novým výzvám a my si je nechceme nechat ujít – s tím nám pomáhají jedničky ve svém oboru Vašek Jelen a Marek Čech.
Tvůj denní chléb bude kontrola výkonu, rozvoj výkonnostních kampaní spolu s agenturami, specialisty a kooperace s dalšími odděleními – hlavně data týmem a marketingem, kde je nás už 19.
O tom, jak to u nás vypadá, si můžeš přečíst od našich současných i bývalých kolegů na Atmoskopu.
Nebo si přečti, co o naší firmě píší na CzechCrunch nebo Forbes. Mrkni na náš Instagram nebo si pusť náš nový podcast, ať se o nás dozvíš více!
Obratem se ozveme zpět