Shoptet je jedna z nejrychleji rostoucích technologických společností v regionu. Pomáháme firmám i jednotlivcům snadno začít a rozvíjet jejich podnikání online. Nabízíme nekonečné možnosti pro e-shopy – od pronájmu, přes platební služby až po propojování s profesionály z oboru.
Hledáme veselou posilu na pozici Workplace Assistant, která bude nejen první tváří, kterou u nás každý potká, ale zároveň se postará o plynulý chod našich nových kanceláří v Holešovicích, na které se můžeš těšit. Ochotnou kdykoli pomoci ostatním, se skvělými komunikačními a organizačními dovednostmi, která nám pomůže hladce řídit naši recepci a starat se o naše zaměstnance.
Recepce - Budeš první osobou, se kterou se setkají naši klienti, dodavatelé a hosté. Postaráš se o jejich přivítání a nasměrování. Zajišťuješ vyřizování telefonátů a e-mailů, aby se všechny dotazy dostaly k těm správným lidem. Budeš spravovat příchozí a odchozí poštu, balíčky a kurýrní služby.
Administrativa - Pomůžeš s drobnou administrativou a objednáváním kancelářských potřeb a občerstvení. Budeš mít přehled o denních úkolech a poskytneš podporu, kde bude potřeba.
Správa kanceláře - Zajistíš, aby naše kanceláře byly vždy čisté, vybavené a připravené na práci. Čeká tě pomoc s koordinací úklidových služeb a komunikace s externími dodavateli. Pomůžeš s organizací pracovního prostoru a usazením nových kolegů.
Pomoc při organizaci interních akcí - Pomůžeš s plánováním a organizací firemních akcí, od malých teambuldingů po celofiremní oslavy. Objednáš potřebné občerstvení, dekorace apod.
Podpora zaměstnanců společně s ostatními členy Workplace týmu - Budeš podporou pro zaměstnance při rezervaci místností a parkovacích míst, objednávání jídla a přípravě administrativních podkladů. Zvládneš rychle řešit operativní záležitosti, aby vše běželo hladce.
Příjemné a profesionální vystupování, usměvavý přístup a chuť komunikovat s lidmi.
Organizační dovednosti a smysl pro detail – když něco nefunguje, budeš první, kdo to vyřeší.
Zkušenosti z podobné pozice jsou výhodou, ale ne podmínkou – rádi tě zaučíme.
Čeština nebo slovenština na úrovni rodilého mluvčího a angličtina na komunikativní úrovni.
Samostatnost, zodpovědnost, proaktivitu a schopnost zvládat více úkolů najednou.
5 týdnů dovolené, 4 extra volné dny na cokoli a dorovnání mzdy při nemocenské nebo péči o blízké do 100 %.
Příspěvek na Multisportku, stravenkový paušál, odměna za doporučení nového kolegy.
Zvýhodněný Shoptet tarif pro tvůj vlastní eshop.
Budget na vlastní vzdělávání, kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání.
Počítač dle tvého výběru (Mac nebo Win) a výhodný mobilní tarif pro tebe a tvé blízké.
Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií za rok.
Kanceláře v Holešovicích, bike-friendly zázemí, velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky.
Máme skvělé komunitní eventy – týmové večeře, narozeniny, firemní piva nebo teambuildingy.
Zaujala Tě pozice? Neboj se nám ozvat! Moc rádi se s Tebou potkáme :)
Obratem se ozveme zpět