Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.
Před 14 lety si naši zakladatelé chtěli splnit celkem jednoduchý sen – založit e-shop. Zjistili ale, že na trhu neexistuje žádné jednoduché řešení. A tak vznikl Shoptet s misí pomáhat lidem podnikat online. Pomalu jsme rostli a náš největší boom přišel v roce 2020, kdy se mnoho obchodníků kvůli pandemii bylo nuceno přesunout do online prostředí. Máme už téměř 250 zaměstnanců napříč třemi zeměmi, nespočet úspěšných příběhů a především přes 37 000 uživatelů, jejichž podnikatelský duch nás posouvá dál.
Pojď pomáhat vylepšovat e-shopy naším stávajícím klientům. Díky Shoptetu může začít podnikat každý. V roli Customer Success Manager poradíš našim zákazníkům, jak lépe využít náš produkt, jaký tarif si objednat, jaké přidat další služby (upsell) a jak můžou být úspěšnější v podnikání. Čeká tě fixní odměna 35 tisíc + měsíční bonus + kvartální obchodní provize zavísející na tvých výsledcích.
Co bude náplní tvé práce:
- Budeš s našimi klienty primárně telefonicky konzultovat jejich potřeby a hledat možnosti, jak může jejich e-shop dosahovat ještě lepších výsledků a prodávat jim pro ně nejvhodnější služby Shoptetu.
- Budeš se věnovat hlavně klientům, kteří pracují se zkušební verzí našeho systému. Chceme, aby jej rychle pochopili a rozhodli se pro nás.
- Budeš zodpovědný za plnění svých obchodních cílů.
- Chceme, abys byl pro naše klienty pomocnou rukou a proto tě vše dobře naučíme. V prvních měsících se ti bude věnovat více týmů a čeká tě pestrý onboardingový proces.
- S ostatními členy týmu budeš vymýšlet způsoby, jak naši práci dále a dále vylepšovat.
Co od tebe očekávame:
- Obchod už znáš, baví tě a víš, že jsi schopen v něm dosahovat dobrých výsledků. A pokud máš navíc zkušenosti z prostředí e-commerce, či firmy nabízející online služby, je to další plus.
- Umíš se naladit na potřeby zákazníka – klient musí vědět, že je o něj dobře postaráno a může se na nás spolehnout.
- Jsi týmový hráč, ale umíš i pracovat samostatně.
- Hledáme člověka který se bude svými nápady podílet na rozvoji týmu, či procesů
- Svět e-shopů tě láká a chceš ho lépe poznat.
- Angličtina je výhodou (využiješ ji v rámci interní komunikaci).
Proč pracovat u nás?
- Příspěvek na Multisportku, odměna za doporučení nového kolegy.
- Shoptet Enterprise tarif pro tvůj vlastní e-shop zdarma.
- Budget na vlastní vzdělávání, kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání “Masterclass”.
- Počítač dle tvého výběru.
- Záleží nám na duševním zdraví zaměstnanců – nabízíme možnosti terapie.
- Kanceláře v Karlíně, bike friendly zázemí, čeká tě tam velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce a dalších zdravých svačinek.
- Máme skvělé komunitní eventy - týmové večeře, narozeniny, firemní piva, Movie nights, nebo třeba Teambuildingy.