Shoptet je jedna z nejrychleji rostoucích technologických společností v regionu. Pomáháme firmám i jednotlivcům snadno začít a rozvíjet jejich podnikání online. Nabízíme nekonečné možnosti pro e-shopy – od pronájmu, přes platební služby až po propojování s profesionály z oboru.
V této roli budeš budovat a udržovat vztahy s vývojáři doplňků a partnery, analyzovat a optimalizovat výkon doplňků a pomáhat nám růst na všech trzích. Jde o to, abys byl/a schopen/na efektivně vykonávat a upravovat procesy za chodu, optimalizovat pro rychlost, ale přitom nedělat kompromisy v kvalitě. Být 💯 dobře organizovaný/á by pro tebe mělo být přirozené.
Budeš součástí našeho týmu Marketplace, který patří do produktového oddělení.
Se Shoptetem je založení e-shopu nesmírně jednoduché a přímočaré. Na vše ostatní jsou tu doplňky, aplikace, které klientům pomohou rozšířit možnosti e-shopu. ⚙️ V týmu Marketplace se zaměřujeme na naše partnery a vývojáře: ty, kteří vytvářejí a spravují doplňky. Portfolio našich partnerů a vývojářů neustále rozvíjíme a zajišťujeme jejich spokojenost a pro nás hladké a škálovatelné procesy.
Co bude tvojí náplní práce?
- Tvořit, spravovat a neustále rozvíjet portfolio doplňků pro Shoptet Marketplace.
- Vyhodnocovat a upřednostňovat příležitosti ke skvělým strategickým partnerstvím.
- Vyřizovat požadavky na nové doplňky – od prvního kontaktu až po jejich uvedení na trh, přičemž budeš pracovat s naším CRM systémem (Salesforce).
- Strukturovat, vyjednávat a dotahovat komplexní obchody, kde budeš mít velkou míru samostatnosti.
- Úzce spolupracovat s Customer Care týmem na řešení případných problémů.
- Koordinovat se s našimi kolegy napříč firmou (produkťáky, marketing, Customer Success) při tvorbě portfolia doplňků.
- Sledovat konkurenci a trendy v e-commerce, abys udržel/a krok s potřebami a očekáváními našich zákazníků.
- Analyzovat výkonnost doplňků a příjmové toky, a přicházet s nápady na jejich efektivní monetizaci.
Mělo by ti také vyhovovat, když se tvoje agenda rychle posouvá a přináší spoustu změn, výzev, složitostí a nejednoznačností – a v tom si umět dokázat najít vlastní cestu. 🚀 V Shoptetu se lidem daří, když jsou flexibilní, proaktivní a když jim záleží na našich klientech a partnerech.
Co od tebe očekáváme?
- 3 až 5 let zkušeností na pozici zaměřené na klienty v technologickém odvětví (agentura, SaaS, AdTech).
- Zkušenosti v oblasti B2B prodeje/Account management nebo Partnership management.
- Silná schopnost pracovat samostatně a organizovaně, schopnost práce v CRM je nezbytná.
- Ownership pozice, schopnost řešit problémy a data-driven rozhodování.
- Vynikající komunikační a interpersonální dovednosti se znalostmi rodilého mluvčího češtiny/slovenštiny, plynulá angličtina.
- Bude super, pokud jsi z Prahy a nevadí ti příležitostně cestovat třeba na Slovensko.
Vzhledem k důležitosti doplňků v Shoptetu bys měl/a mít také skvělé písemné a ústní komunikační dovednosti při jednání s partnery a vývojáři, takže zkušenosti s vyjednáváním a asertivní komunikační dovednosti jsou rozhodně výhodou. 🗣️ Předchozí technické zkušenosti nejsou nutností, nicméně znalost základů se hodí.
Co ti za to nabídneme?
- Skvělé kolegy se zkušenostmi z předních společností v oboru, rychlé, ale přátelské prostředí, kde je klíčová týmová práce a férová a transparentní firemní kultura
- 5 týdnů dovolené, 4 extra volné dny na cokoli a dorovnání mzdy při nemocenské nebo péči o blízké do 100 %
- Příspěvek na Multisportku, stravenkový paušál, odměna za doporučení nového kolegy.
- Zvýhodněný Shoptet tarif pro tvůj vlastní eshop
- Budget na vlastní vzdělávání, kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání “Masterclass” nebo například “Manažerská Akademie”
- Počítač dle tvého výběru (Mac nebo Win) a výhodný mobilní tarif pro tebe a tvé blízké.
- Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií za rok
- Kanceláře v Karlíně, brzy v Holešovicích (PORT7), velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky
- Máme skvělé komunitní eventy - týmové večeře, narozeniny, firemní piva nebo teambuildingy
Jak bude vypadat náš hiring proces?
- Nejprve se potkáš na intro callu s recruiterem.
- Poté se potkáš na 1on1 S naším Head of Marketplace.
- Poté tě čeká vypracování CS a její následná prezentace s týmem Marketplace.
- Zpětná vazba a nabídka spolupráce 🎉!
Více o našem týmu a co práce u nás obnáší se dozvíš i na našem blogu ve článku zde ⏎.
Co by tě o nás ještě mohlo zajímat?
O tom, jak to u nás vypadá, si můžeš přečíst od našich současných i bývalých kolegů na Atmoskopu.