Shoptet je jedna z nejrychleji rostoucích technologických společností v regionu. Pomáháme firmám i jednotlivcům snadno začít a rozvíjet jejich podnikání online. Nabízíme nekonečné možnosti pro e-shopy – od pronájmu, přes platební služby až po propojování s profesionály z oboru.
V roli Premium Account Managera bude tvá agenda na denní bázi komunikovat s prémiovými klienty, hledat pro ně a jejich e-shopy ideální řešení a poskytovat jim špičkovou zákaznickou péči. Hledáme proaktivní posilu, která se umí pohybovat v e-commerce prostředí, bude nacházet nová řešení pro klienty a motivovat je k vyzkoušení.
Staň se součástí Customer Care pod vedením Zlaty Vavruškové (CCO) a připoj se do týmu Shoptet Premium Care pod vedením Jana Tipmanna (Head of Premium Care).
Dostaneš na starost portfolio svěřených Premium klientů, kterým budeš věnovat maximální péči.
Ve spolupráci s technickým konzultantem budeš řešit běžnou operativu a požadavky/dotazy svých Premium klientů.
Klienty budeš pravidelně informovat o novinkách v Shoptetu.
Postaráš se o správnou fakturaci klientů.
Budeš rozvíjet řešení klienta na naší platformě pomocí správně nastavených doplňků a doporučením vhodných partnerů (marketing, tvorba obsahu, apod.).
Zjistíš plány a potřeby klienta a předáš návrh produktovému oddělení.
Vytváření tasků v projektovém nástroji, jejich dotažení a urgence prioritních tasků.
Vyhledávat příležitosti vedoucí ke zlepšování každodenního workflow, zvýšení efektivity a hodnoty e-shopu každého klienta.
Spolupráce napříč všemi odděleními Shoptetu (finance, development, marketing, data týmem, apod.).
Hledat příležitosti vedoucí k přímému i nepřímému zlepšení zákaznické zkušenosti.
Připravíš se na pravidelné interní meetingy s aktualizací informací o klientech.
Umíš naslouchat klientům a vybudovat si s nimi vztah.
Opravdu tě baví klientům pomáhat s rozvojem jejich e-shopu na platformě Shoptet.
Umíš zvládat konfliktní situace a najít vždy win win řešení jak pro firmu, tak pro klienta.
Je důležitá empatie a tvé proklientské nastavení - klient musí vědět, že je o něj dobře postaráno a může se na nás spolehnout.
Kolegialitu, protože se jeden na druhého spoléháme a podporujeme se.
Jsi pečlivý/á, protože jinak by vznikaly zbytečné chyby nebo nedotaženosti.
Chuť učit se nové věci - svět e-commerce tě zajímá.
Angličtina ti nedělá žádný problém a umíš se domluvit min. na úrovni B1 - B2.
5 týdnů dovolené, 4 extra volné dny na cokoli a dorovnání mzdy při nemocenské nebo péči o blízké do 100 %.
Příspěvek na Multisportku, stravenkový paušál, odměna za doporučení nového kolegy.
Zvýhodněný Shoptet tarif pro tvůj vlastní eshop a výhodný mobilní tarif pro tebe a tvé blízké.
Budget na vlastní vzdělávání, kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání “Masterclass” nebo například “Manažerská Akademie”.
Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií za rok.
Kanceláře v Holešovicích, bike-friendly zázemí, velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky.
Máme skvělé komunitní eventy - týmové večeře, narozeniny, firemní piva, movie nights, nebo teambuildingy.
O tom, jak to u nás vypadá, si můžeš přečíst od našich současných i bývalých kolegů na Atmoskopu.
Nebo si přečti, co o naší firmě píší na CzechCrunch nebo Forbes. Mrkni na náš Instagram nebo si pusť náš podcast, ať se o nás dozvíš více!
Obratem se ozveme zpět