API Manager pro partnerský program

Praha

Shoptet Ekosystém

Díky Shoptetu si tisíce lidí plní své sny o založení a vedení firmy. Doplňky a partneři jsou součástí celého ekosystému Shoptetu. Shoptet doplňky jsou integrace a připojení třetích stran jako jsou platební brány, fakturační systémy, účetnictví, logistika atd. Vaší svěřenou oblastí API doplňků bude oblast financí (fakturační systémy), technologií (automatizace) a logistiky (doprava, sklady).

Tvoje mise?

  • Péče o stávající i nové partnery připravující doplňky ve svěřené oblasti (komunikace, cenotvorba, marketing, rozvoj,…).
  • Být spojkou mezi Shoptetem, e-shopaři a tvůrcem doplňků. Pomáhat s rozvojem jednotlivých doplňků (Marketing, Obchod, Produkt,….).
  • Schválení/zamítnutí nového partnera ve svěřené oblasti.
  • Uzavírání smluv s novými partnery.
  • Akvizice vytipovaných klíčových partnerů ze svěřené oblasti CZ i SK.
  • Rozvoj partnerů za svěřené oblasti s cílem zvýšení obchodního úspěchu obou stran.
  • Update smluv v případě změn v dohodnutém obchodním modelu.
  • Vyjednávání smluvních podmínek a zvyšování výkonnosti doplňku.
  • Ukončení spolupráce s partnery, pokud nevyhovují dohodnutým podmínkám.
  • Nastavení provizního modelu dle schváleného rámce.
  • Komunikace problémů s partnerem, do firmy, ke klientům (v součinnosti s relevantními lidmi napříč firmou).
  • Průběžná komunikace nových doplňků a změn směrem do firmy – slack, prezentace na poradách,…
  • Stát se odborníkem na svěřenou oblast a být schopný/á vybrat a zlepšovat společně s partnery ty nejlepší nástroje pro e-shopaře na českém i slovenském trhu.

Co dostaneš navíc?

  • Se startem Ti pomohou kolegové Petra Krištof a Radek Hudák.
  • Know-how od kolegů z firem jako Google, Avast, Alza, Footshop a dalších.
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
  • Home office, pružná pracovní doba a 5 týdnů dovolené.
  • Výuka angličtiny v rámci pracovní doby.
  • Tarif Enterprise na provoz vlastního e-shopu zdarma.
  • Stravenkový paušál od 1.100 Kč měsíčně.
  • 10.000 Kč ročně na Tvoje individuální vzdělávání.
  • Odměny za doporučení kandidáta.
  • Moderní kanceláře v Karlíně s letní terasou a rychlou wifi.
  • Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  • Příspěvek na Multisportku.
  • Na Atmoskopu se dozvíš, že lidskost u nás nejsou jen plané řeči.

Jak si Tě představujeme?

  • Předchozí zkušenost z obdobné pozice.
  • Znalost angličtiny slovem i písmem.
  • Komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti.
  • Orientace v e-commerce prostředí.
  • Schopnost vyhodnocovat aktivity na základě dat.
  • Umění strategického uvažování a samostatné nastavení priorit.
  • Výborná organizovanost a schopnost dotahovat věci do konce.
  • Pokročilá znalost projektových, komunikačních a administrativních nástrojů (př. MS Office, MS Teams, nástroje Google for my business, Slack,…).

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT