Shoptet je jedna z nejrychleji rostoucích technologických společností v regionu. Pomáháme firmám i jednotlivcům snadno začít a rozvíjet jejich podnikání online. Nabízíme nekonečné možnosti pro e-shopy – od pronájmu, přes platební služby až po propojování s profesionály z oboru.
Baví tě práce s klienty a chceš se rozvíjet v největší e-commerce platformě ve střední a východní Evropě? U nás v Shoptetu si hodně zakládáme na nadstandardní klientské péči. I proto hledáme někoho, kdo bude s radostí pečovat o klienty Shoptet Pay a poskytovat jim podporu prostřednictvím telefonu nebo e-mailu tak, aby byli spokojení a mohli naše služby Shoptet Pay co nejlépe využít.
Přidej se k nám do Pay Care týmu pod vedením Ilony Bémové. Budeš součástí relativně nového týmu Shoptet Pay, za kterým stojí Ondřej Buben.
Co bude tvojí náplní práce?
- Odbavovat příchozí hovory zákazníků Shoptet Pay a také písemně odpovídat na jejich veškeré dotazy a požadavky spojené se službami Shoptet Pay.
- Proaktivně oslovovat zákazníky Shoptet Pay, ať již telefonicky nebo e-mailem, na základě produktových kampaní. Pomůžeš tím produktovému týmu lépe navnímávat potřeby klientů a tím posouvat i celé projekty.
- Budeš na denní bázi komunikovat s našimi ostatními týmy napříč společností (produkt, vývoj, legal, data tým atd.) tak, abys klientům zajistil(a) plnohodnotnou odpověď.
- Jsme technologická firma, takže budeš provádět investigaci technických a procesních dotazů v interních systémech a aplikacích třetích stran.
- Monitorovat na denní bázi dodržování stanovených pravidel a předcházet tak riziku vzniku možných podvodů.
- Proaktivně spolupracovat na všech projektech týkajících se služby Shoptet Pay.
- Společně s ostatními členy týmu identifikovat možnosti, jak naši podporu a služby zákazníkům dále vylepšovat.
- Náš tým pracuje v jednosměnném provozu v pracovní dny od 9 do 17:00 hod.
Co od tebe očekáváme?
- Pokud máš jakoukoliv zkušenost s péčí o klienty, zkušenosti z prostředí e-shopu či bankovního prostředí, budeme moc rádi.
- Velmi dobrou znalost MS Office a pokud výborně ovládáš Excel, jsi náš člověk.
- Nechybí ti pečlivost a zodpovědný přístup ke svěřené práci, protože chceme předcházet vzniku zbytečných chyb.
- Máš výborný písemný i mluvený projev a empatie ti není cizí.
- Docházku do kanceláře dle domluvy.
- Angličtinu ovládáš na komunikativní úrovni (B1). Je to nejen náš vnitrofiremní jazyk, ale máme také maďarské kolegy a zahraniční obchodní partnery.
- Rychle jsme vyrostli a chceme se zlepšovat dál, a proto potřebujeme, abys měl(a) chuť se rozvíjet spolu s námi.
Co ti za to nabídneme?
- 5 týdnů dovolené, 4 extra volné dny na cokoli a dorovnání mzdy při nemocenské nebo péči o blízké do 100 %.
- Příspěvek na Multisportku, stravenkový paušál, odměna za doporučení nového kolegy.
- Zvýhodněný Shoptet tarif pro tvůj vlastní e-shop.
- Budget na vlastní vzdělávání, kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání “Masterclass” nebo například “Manažerská Akademie”.
- Pracovní laptop a výhodný mobilní tarif pro tebe a tvé blízké.
- Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií ročně.
- Kanceláře v Karlíně, bike-friendly zázemí, velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky.
- Máme skvělé komunitní eventy – týmové večeře, narozeniny, firemní piva, movie nights, nebo teambuildingy.
Co by tě o nás mohlo zajímat?
Před 14 lety si naši zakladatelé chtěli splnit celkem jednoduchý sen – založit e-shop. Zjistili ale, že na trhu neexistuje žádné jednoduché řešení. A tak vznikl Shoptet s misí pomáhat lidem podnikat online. Pomalu jsme rostli a náš největší boom přišel v roce 2020, kdy se mnoho obchodníků kvůli pandemii bylo nuceno přesunout do online prostředí. Máme 250+ zaměstnanců napříč třemi zeměmi, nespočet úspěšných příběhů a především přes 38 000 klientů, jejichž podnikatelský duch nás posouvá dál.
O tom, jak to u nás vypadá si můžeš přečíst od našich současných i bývalých kolegů na Atmoskopu.
Těším se, až tě přivítáme na palubě! 🚀