Customer Success Manager-Obchodník pro stávající klienty

Praha

Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.

Naší misí je pomáhat lidem plnit si sny o podnikání a být v něm úspěšnými.


Staň se součástí Customer Success týmu pod vedením Petra Domina.

Od roku 2021 jsme se rozrostli a je nás už přes 200, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie, a letos jsme obdrželi cenu Fair Employer roku. Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? V roli Customer Success Manager bude tvou agendou telefonický a online prodej produktů Shoptetu, již existujícím zákazníkům, nebo zákazníkům, kteří si svůj e-shop teprve zakládají, pomáhat jim s výběrem našich služeb tak, aby dokázali naplno využít potenciál jejich e-shopové platformy. Chceš se stát součástí našeho telefonického obchodního týmu? 

Co bude náplní Tvé práce:

Co od Tebe očekáváme:

Proč pracovat u nás?

Vytváříme inspirativní a konkurenční prostředí, kde podporujeme lidi aby dosáhli úspěchu. Naším záměrem je upevnit společnosti trvalou konkurenční výhodu k naplnění našeho velkého poslání a vize.

Jdeš do toho s námi? Přečti si víc o nás zde:

Atmoskop

Czechcrunch

LinkedIn Shoptet

Facebook Shoptet

Rozhovor s naším Customer Success týmem

Petr Domin

Těšíme se, až tě přivítáme na palubě! 🚀

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT