Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.
Naší misí je pomáhat lidem plnit si sny o podnikání a být v něm úspěšnými.
Staň se součástí Customer Success týmu pod vedením Petra Domina.
Od roku 2021 jsme se rozrostli a je nás už přes 200, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie, a letos jsme obdrželi cenu Fair Employer roku. Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? V roli Customer Success Manager bude tvou agendou telefonický a online prodej produktů Shoptetu, již existujícím zákazníkům, nebo zákazníkům, kteří si svůj e-shop teprve zakládají, pomáhat jim s výběrem našich služeb tak, aby dokázali naplno využít potenciál jejich e-shopové platformy. Chceš se stát součástí našeho telefonického obchodního týmu?
Co bude náplní Tvé práce:
- Budeš se každý den věnovat klientům, konzultovat s nimi (primárně telefonicky) jejich potřeby a prodávat jim naše služby, aby jejich e-shop dosahoval co nejlepších výsledků.
- Budeš aktivně oslovovat stávající klienty, zjišťovat co potřebují a navrhovat ideální nastavení služeb právě pro ně. Jde nám o to, aby klienti využívali produkt a jeho doplňky naplno a ty jsi plnil obchodní cíle.
- Budeš se věnovat i klientům, kteří se učí pracovat se zkušební verzí našeho systému abys jim pomohl s nákupem pro ně nejvhodnější služby.
- Chceme, abys byl pro naše klienty pomocnou rukou a proto tě vše dobře naučíme. V prvních měsících se ti bude věnovat více týmů, zkusíš si odpovídat i na písemné uživatelské dotazy našich klientů, kteří se systémem pracují, abys dobře porozuměl/-a systému a zároveň potřebám našich klientů.
- S ostatními členy týmu budeš vymýšlet způsoby, jak dále vylepšovat obchodní strategii v týmu.
- Motivační finanční ohodnocení – můžeš se dostat třeba na 90 000 CZK, i více. Záleží jen na tobě, odměny zastropované nemáme.

Co od Tebe očekáváme:
- Máš alespoň 1 rok zkušenost na obchodní pozici, máš tah na branku a víš, že jsi schopen dosahovat vynikajících prodejních výsledků. Bonusovými body jsou také zkušenosti z prostředí e-shopu či firmy nabízející online služby.
- Umíš se naladit na potřeby zákazníka – klient musí vědět, že je o něj dobře postaráno a může se na nás spolehnout.
- Baví tě používat vlastní hlavu.
- Svět e-shopů tě neodolatelně vábí a chceš ho dokonale poznat.
- Domluvíš se anglicky. Bude to potřeba pro interní komunikaci.
Proč pracovat u nás?
Vytváříme inspirativní a konkurenční prostředí, kde podporujeme lidi aby dosáhli úspěchu. Naším záměrem je upevnit společnosti trvalou konkurenční výhodu k naplnění našeho velkého poslání a vize.
- Skvělí kolegové se zkušenostmi z předních mezinárodních společností.
- Transparentní & dynamické prostředí s přátelskou firemní kulturou, kde nám na dobré týmové práci opravdu záleží.
- Možnost osobního a profesního růstu.
- Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
- Inovativní přístup. Hledáme cesty jak se dál posouvat a vylepšovat náš produkt.
- Firemní akce - týmové večeře, B-day, Company beer, Movie night, Teambuilding.
- Moderní kanceláře v Karlíně.
- Letní terasa s rychlou wifi.
- Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
- Příspěvek na Multisportku.
- Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Enterprise tarif pro svůj vlastní e-shop.
Jdeš do toho s námi? Přečti si víc o nás zde:
Atmoskop
Czechcrunch
LinkedIn Shoptet
Facebook Shoptet
Rozhovor s naším Customer Success týmem
Petr Domin
Těšíme se, až tě přivítáme na palubě! 🚀