Head of Care Automation

Praha

Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.

Pojď s námi měnit strategii z reaktivní high touch komunikace na proaktivní low touch komunikaci. Budeš analyzovat chování našich klientů a na jejich základě zlepšovat zákaznickou zkušenost v Shoptetu.

Co bude náplní tvé práce:

Procesy a performance agenda:

  • Sledování různorodých ukazatelů a analyzovaní chování klientů.
  • Reportování dat z analytik a občasné zadávaní podkladů na jejich sběr.
  • Hledaní příležitostí vedoucích ke zlepšování zákaznické zkušenosti i celkové efektivity Customer Care týmu.
  • Spolupráce s kolegy z různých týmů - Product, Care, Sales, Data a Marketing.
  • Budeš se podílet a zodpovídat za vytváření podkladů pro naše klienty, za správné načasování, relevantní obsah a formu.
  • Spolupráce s Knowledge Managery všech trhů, ve kterých Shoptet působí nebo bude působit.

HR agenda:

  • Vybudování týmu Knowledge managerů v Čechách i v ostatních zemích, kde expandujeme.
  • Úzká spolupráce se CCO, Customer Care Director, Team Leadery a ostatními Heady v dlouhodobém strategickém plánování, v operativě i v procesech.
  • Dlouhodobé plánování náboru, spolupráce při náborových procesech a předávání aktuálních informací do HR týmu.
  • Supervize onboardingu nových kolegů. Vedení ke sdílení znalostí a profesní nezávislosti.
  • Vytváření vzdělávacího plánu, na základě konzultací jednotlivých potřeb týmu.
  • Well-being jednotlivých členů týmu - feedback, zlepšovaní znalostí, udržování morálky, navrhování bonusů, zajištění teambuildingů pro tým a jiné.

Co od tebe očekáváme:

  • “Vědět co, kdy, komu nabídnout, jak a proč”.
  • Sledování trendů z analytik, podchycení a analýza případných potíží či mezer a návrh řešení.
  • Vytváření tasků ve Phabricatoru a Asaně, dohled nad jejich dotažením.
  • Neustále zdokonalování non-human komunikace po celou dobu zákaznické cesty.
  • Segmentace zákazníků a obsahu.
  • Management Knowledge Managerů ve spolupráci s Team leadery lokálního trhu.
  • Angličtina na profesionální úrovni - slovem i písmem.

Proč pracovat u nás?

  • Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
  • Kolegové se zkušenostmi z firem jako Google, Avast, Alza, Footshop a dalších.
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
  • Home office, pružná pracovní doba a 5 týdnů dovolené.
  • Výuka angličtiny v rámci pracovní doby.
  • Tarif Enterprise na provoz vlastního e-shopu zdarma.
  • Odměny za doporučení kandidáta.
  • Stravenkový paušál od 1.100 Kč měsíčně.
  • Individuální budget na vzdělávání 10.000 Kč ročně.
  • Moderní kanceláře v Karlíně.
  • Letní terasa s rychlou wifi.
  • Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  • Příspěvek na Multisportku.
  • Lidské a vlídné prostředí, kde si lidé váží jeden druhého. Přečti si o tom více na Atmoskopu.

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT