IT Administrátor – part time

Praha

Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.

Naší misí je pomáhat lidem plnit si sny o podnikání a být v něm úspěšnými. 


Od roku 2021 jsme se rozrostli a je nás už přes 200, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie, a letos jsme obdrželi cenu Fair Employer roku. Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? V roli IT administrátora budeš pomáhat našim zaměstnancům s provozními technickými dotazy a budeš jejich první kontaktní osobou, pokud budou potřebovat pomoct s jejich hardwarem.

Co bude náplní Tvé práce:

  • Technická podpora našich zaměstnanců na dennodenní bázi.
  • Pomáhat s údržbou techniky uživatelů a jejich každodenní podpora.
  • Poskytovat místní i vzdálenou podporu při řešení SW a HW závad.
  • Správa firemních mobilních telefonů.
  • Nákup a evidence firemního hardware.
  • Správa a údržba pracovních stanic, starost o interní síť (technologie Unifi).

Co od Tebe očekáváme:

  • Ukončené středoškolské vzdělání v oboru IT, elektro či jiném technickém oboru.
  • Máš praxi jako IT support, administrátor apod.
  • Orientuješ se v instalaci, konfiguraci a správě síťových prvků (switche, routery, AP, kabeláž).
  • Rozumíš HW počítačů, tiskárnám, máš schopnost základní diagnostiky těchto HW.
  • Zkušenosti s operačními systémy Windows a iOS, dále aplikacemi Microsoft 365 mezi něž patří správa Windows Server (instalace, konfigurace, správa DNS) a dalšího SW vybavení.
  • Máš angličtinu na úrovni min B2 (psaná, mluvená forma).

Proč pracovat pro nás?

Vytváříme inspirativní a konkurenční prostředí, kde podporujeme lidi, aby dosáhli úspěchu. Naším záměrem je upevnit společnosti trvalou konkurenční výhodu k naplnění našeho velkého poslání a vize.

  1. Skvělí kolegové se zkušenostmi z předních mezinárodních společností.
  2. Transparentní & dynamické prostředí s přátelskou firemní kulturou, kde nám na dobré týmové práci opravdu záleží.
  3. Možnost osobního a profesního růstu.
  4. Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
  5. Inovativní přístup. Hledáme cesty, jak se dál posouvat a vytvářet smysluplný produkt.
  6. Firemní akce-týmové večeře, B-day, Company beer & Teambuilding.
  7. Moderní kanceláře v Karlíně.
  8. Letní terasa s rychlou wifi.
  9. Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  10. Příspěvek na Multisportku.
  11. Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Enterprise tarif pro svůj vlastní e-shop.

Jdeš do toho s námi? Přečti si víc o nás zde:

Jan Hospodka

Život v Shoptetu

Atmoskop

Facebook Shoptet

LinkedIn Shoptet

Těšíme se, až tě přivítáme na palubě! 🚀

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT