Onboarding manager pro Shoptet Premium

Praha

Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.

Stavíme Shoptet Premium tým, pro který hledáme Onboarding managera, který bude klienty provádět implementací jejich e-shopu. Premium klienti jsou větší klienti ze segmentu dodavatelů, výrobců, lokálních i zahraničních e-shopů. Očekáváme profesionální přístup a péči o zákazníka, který si rozjede úspěšné podnikání.

Co bude náplní tvé práce:

  • Komunikace a spolupráce s obchodním týmem – naši obchodníci se postarají o akvizici klienta až po nabídku a podpis kontraktu – v této chvíli přebírá Onboarding manager klienta do svých rukou.
  • Po podepsání smlouvy s obchodníkem, se postarat o plynulý a hladký přesun všech potřebných informací o klientovi.
  • Individuální příprava na každého klienta a online schůzky.
  • Porozumět potřebám klienta, správně reagovat na dotazy a nabízet ideální řešení, které dokážeme realizovat.
  • Spolupracovat se všemi interními týmy, které do implementace vstupují a umět si komunikaci koordinovat.
  • Dozorovat při spolupráci klienta s partnery (síť našich technických specialistů, kteří jsou prověřeni a školeni přímo u nás).

Co od Tebe očekáváme:

  • Trpělivost a profesionální péči o naše klienty - provedení klienta může trvat i 4 měsíce, potřebujeme člověka, který bude trpělivě řešit s klientem všechny potřebné kroky.
  • Technické chápání našeho produktu - naši klienti budou při přechodu na Shoptet Premium řešit technické dotazy a problémy, Onboarding Manager musí mít schopnost tyto záležitosti s klientem komunikovat, rozumět technickým možnostem produktu a požadavky klienta následně předat interně do vývojového týmu.
  • Pro příliš specifické dotazy budete mít při schůzkách oporu, technického konzultanta.
  • Skvělé komunikační a prezentační dovednosti - při schůzkách s klientem budeš mluvit s CEO, COO, CTO z korporátní či větších společností, kteří velmi dobře znají svůj e-shop a svůj business.
  • Ideální je i projektová zkušenost - koordinovat několik projektů souběžně, vědět na koho delegovat konkrétní úkol, mít dobrý time management a umět si správně rozložit úlohy v čase a v návaznosti na sebe.

Proč pracovat u nás?

  • Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
  • Kolegové se zkušenostmi z firem jako Google, Avast, Alza, Footshop a dalších.
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
  • Home office, pružná pracovní doba a 5 týdnů dovolené.
  • Výuka angličtiny v rámci pracovní doby.
  • Tarif Enterprise na provoz vlastního e-shopu zdarma.
  • Odměny za doporučení kandidáta.
  • Stravenkový paušál od 1.100 Kč měsíčně.
  • Individuální budget na vzdělávání 10.000 Kč ročně.
  • Moderní kanceláře v Karlíně.
  • Letní terasa s rychlou wifi.
  • Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  • Příspěvek na Multisportku.
  • Lidské a vlídné prostředí, kde si lidé váží jeden druhého. Přečti si o tom více na Atmoskopu.

Pročti si o nás:

Forbes business podcast: Miroslav Uďan, CEO Shoptet

Blog: Stavíme Alibabu pro český trh

Podcast Z-Talks - Miroslav Uďan - CEO Shoptet

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT