Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.
Naší misí je pomáhat lidem plnit si sny o podnikání a být v něm úspěšnými.
Team: Sales – Partnership tým vedený Vendulou Gregorovou – Head of Onboarding & Partnership CEE a Evou Šlezákovou – Partnership Team Leader.
Přečti si více o fungování Partnership týmu na našem blogu. 🚀
Od roku 2021 jsme se rozrostli a je nás už přes 240, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie, a letos jsme obdrželi cenu Fair Employer roku. Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? Náplní pozice Account Managera je vyhledávání nových partnerů, realizace partnerských řešení, vyjednávání atraktivních partnerských smluv a zajišťování oboustranně výhodných podmínek partnerství v souladu s obchodními cíli a strategií. Součástí této role je také udržování a prohlubování vztahů se stávajícími partnery.
Shoptet Partneři jsou specialisté (agentury nebo freelanceři) z různých oborů dotýkajících se e-commerce, které dobře známe a kteří pomáhají našim klientům zvýšit prodeje a posunout jejich business o kus dál. Přečti si o tom více na https://partneri.shoptet.cz.

Co bude náplní Tvé práce:
- Spolupráce s externími partnery na rozvoji nových obchodních příležitostí na stávajících trzích.
- Identifikace potenciálních partnerů na základě obchodních potřeb, cílů a stávajících partnerství.
- Spravování stávajících strategických partnerství vytvářením inovativních návrhů na spolupráci, sledováním výkonnosti a řešením konfliktů s cílem zvýšit prodejní příležitosti a loajalitu zákazníků.
- Vyjednávání podmínek partnerských smluv s cílem zajistit, aby obě strany plnily své závazky a měly ze vzájemné spolupráce prospěch.
- Udržování komunikace a vztahů s partnery.
- Poskytování základní technické podpory.
- Budování komunity prostřednictvím pravidelných eventů a Facebooku.

Co od Tebe očekáváme:
- Dobrá znalost angličtiny (na úrovni B2).
- Vynikající komunikační a vyjednávací schopnosti.
- Dobré prezentační dovednosti.
- Znalost prostředí e-commerce je vítaná.
- Výborné organizační schopnosti, řízení projektů a schopnost dotahovat je do konce.
- Pokročilá znalost projektových, komunikačních a administrativních nástrojů, jako jsou MS Office, MS Teams, Asana, Slack atd.
- Minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici.
Proč pracovat u nás?
- Skvělí kolegové se zkušenostmi z předních mezinárodních společností.
- Transparentní & dynamické prostředí s přátelskou firemní kulturou, kde nám na dobré týmové práci opravdu záleží.
- Možnost osobního a profesního růstu.
- Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
- Inovativní přístup. Hledáme cesty jak se dál posouvat a vytvářet smysluplný produkt.
- Firemní akce - týmové večeře, B-day, Company beer & Teambuilding.
- Moderní kanceláře v Karlíně.
- Letní terasa s rychlou wifi.
- Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
- Příspěvek na Multisportku.
- Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Enterprise tarif pro svůj vlastní e-shop.
Jdeš do toho s námi? Přečti si víc o nás zde:
Atmoskop
Czechcrunch
LinkedIn Shoptet