People Operations Assistant – Part time

Praha

Shoptet je jedna z nejrychleji rostoucích technologických společností v regionu. Pomáháme firmám i jednotlivcům snadno začít a rozvíjet jejich podnikání online. Nabízíme nekonečné možnosti pro e-shopy – od pronájmu, přes platební služby až po propojování s profesionály z oboru.

Hledáme posilu na part-time (max. 20 hod. týdně) do našeho People & Workplace týmu v Shoptetu. Potřebujeme někoho, kdo má rád administrativu, je pečlivý a orientovaný na detail. Budeš nám pomáhat s běžnou HR agendou, správou firemních benefitů, tvorbou interního newsletteru People Express a rovněž nám budeš oporou při organizaci firemních akcí. Pokud tě baví různorodá práce a máš chuť zapojit se do tvorby pozitivního pracovního prostředí, ozvi se nám!

Pozice je vhodná pro studenty oboru HR, absolventy vysokých škol s bakalářským titulem, rodiče na rodičovské dovolené se zkušeností s HR.

Co bude tvojí náplní práce?

  • Zajištění administrativního chodu oddělení a týmu.
  • Spolupráce na vedení personální agendy a správa osobních složek zaměstnanců (nástupy, změny, výstupy apod.).
  • Organizace a údržba archivu.
  • Ad-hoc reporting a tvorba nových šablon pro reporty.
  • Péče o firemní benefity jako jazykové kurzy, karta MultiSport, terapie Well-being, systém Health&Safety a agenda spojená s pracovními výročími.
  • Psaní článků pro interní wiki (Slab) a podíl na tvorbě měsíčního newsletteru People Express.
  • Spolupráce při organizaci měsíčních firemních aktivit (Monthly Company Update (MCU), Deep Dives pro nováčky, Masster Classes apod.)
  • Organizace a zpracování měsíčních firemních aktivit jako Master Classes, měsíční aktualizace společnosti a Deep Dives pro nové členy týmu.
  • Příprava teambuildingových akcí, narozeninových dárků pro tým.
  • Podpora při realizaci různých ad-hoc projektů pro oddělení People & Workplace.

Co od tebe očekáváme? 

  • Základní znalost administrativních procesů 
  • Základní znalost legislativy a pracovního práva. 
  • Základní znalost HR politik a dalších postupů. 
  • Pečlivost a smysl pro detail. 
  • Pokročilá znalost používání standardního kancelářského softwaru. 
  • Tech-savy schopnosti vítány 😊. 
  • Dobré komunikační dovednosti a přirozený zájem o lidi. 
  • Angličtinu na úrovní B1 –B2. 

Co ti za to nabídneme?

  • 5 týdnů dovolené, pokud vznikne nárok dle zákoníku práce, a dorovnání mzdy při nemocenské nebo péči o blízké do 100 %.
  • Příspěvek na MultiSportku, odměna za doporučení nového kolegy.
  • Zvýhodněný Shoptet tarif pro tvůj vlastní eshop.
  • Kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání “Masterclass” nebo například “Produktová Akademie”.
  • Počítač dle tvého výběru (Mac nebo Win) a výhodný mobilní tarif pro tebe a tvé blízké.
  • Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií za rok.
  • Kanceláře v Karlíně (od poloviny ledna 2025 se stěhujeme na Prahu 7), bike-friendly zázemí, velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky.
  • Máme skvělé komunitní eventy - týmové večeře, narozeniny, firemní piva, movie nights, nebo teambuildingy.

Pracovní smlouva bude na dobu určitou (do března 2025) s případnou možností prodloužení.

Co by tě o nás mohlo zajímat?

O tom, jak to u nás vypadá, si můžeš přečíst od našich současných i bývalých kolegů na Atmoskopu.

Nebo si přečti, co o naší firmě píší na CzechCrunch nebo Forbes. Mrkni na náš Instagram nebo si pusť náš nový podcast, ať se o nás dozvíš více!

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT