Shoptet je jedna z nejrychleji rostoucích technologických společností v regionu. Pomáháme firmám i jednotlivcům snadno začít a rozvíjet jejich podnikání online. Nabízíme nekonečné možnosti pro e-shopy – od pronájmu, přes platební služby až po propojování s profesionály z oboru.
Hledáme posilu na part-time (max. 20 hod. týdně) do našeho People & Workplace týmu v Shoptetu. Potřebujeme někoho, kdo má rád administrativu, je pečlivý a orientovaný na detail. Budeš nám pomáhat s běžnou HR agendou, správou firemních benefitů, tvorbou interního newsletteru People Express a rovněž nám budeš oporou při organizaci firemních akcí. Pokud tě baví různorodá práce a máš chuť zapojit se do tvorby pozitivního pracovního prostředí, ozvi se nám!
Pozice je vhodná pro studenty oboru HR, absolventy vysokých škol s bakalářským titulem, rodiče na rodičovské dovolené se zkušeností s HR.
Co bude tvojí náplní práce?
- Zajištění administrativního chodu oddělení a týmu.
- Spolupráce na vedení personální agendy a správa osobních složek zaměstnanců (nástupy, změny, výstupy apod.).
- Organizace a údržba archivu.
- Ad-hoc reporting a tvorba nových šablon pro reporty.
- Péče o firemní benefity jako jazykové kurzy, karta MultiSport, terapie Well-being, systém Health&Safety a agenda spojená s pracovními výročími.
- Psaní článků pro interní wiki (Slab) a podíl na tvorbě měsíčního newsletteru People Express.
- Spolupráce při organizaci měsíčních firemních aktivit (Monthly Company Update (MCU), Deep Dives pro nováčky, Masster Classes apod.)
- Organizace a zpracování měsíčních firemních aktivit jako Master Classes, měsíční aktualizace společnosti a Deep Dives pro nové členy týmu.
- Příprava teambuildingových akcí, narozeninových dárků pro tým.
- Podpora při realizaci různých ad-hoc projektů pro oddělení People & Workplace.
Co od tebe očekáváme?
- Základní znalost administrativních procesů
- Základní znalost legislativy a pracovního práva.
- Základní znalost HR politik a dalších postupů.
- Pečlivost a smysl pro detail.
- Pokročilá znalost používání standardního kancelářského softwaru.
- Tech-savy schopnosti vítány 😊.
- Dobré komunikační dovednosti a přirozený zájem o lidi.
- Angličtinu na úrovní B1 –B2.
Co ti za to nabídneme?
- 5 týdnů dovolené, pokud vznikne nárok dle zákoníku práce, a dorovnání mzdy při nemocenské nebo péči o blízké do 100 %.
- Příspěvek na MultiSportku, odměna za doporučení nového kolegy.
- Zvýhodněný Shoptet tarif pro tvůj vlastní eshop.
- Kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání “Masterclass” nebo například “Produktová Akademie”.
- Počítač dle tvého výběru (Mac nebo Win) a výhodný mobilní tarif pro tebe a tvé blízké.
- Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií za rok.
- Kanceláře v Karlíně (od poloviny ledna 2025 se stěhujeme na Prahu 7), bike-friendly zázemí, velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky.
- Máme skvělé komunitní eventy - týmové večeře, narozeniny, firemní piva, movie nights, nebo teambuildingy.
Pracovní smlouva bude na dobu určitou (do března 2025) s případnou možností prodloužení.
Co by tě o nás mohlo zajímat?
O tom, jak to u nás vypadá, si můžeš přečíst od našich současných i bývalých kolegů na Atmoskopu.