Revenue Operations Specialista

Praha

Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.

Naší misí je pomáhat lidem plnit si sny o podnikání a být v něm úspěšnými.

Hledáme Revenue Operations Specialistu, který bude hrát klíčovou roli pro růst naší společnosti! Budeš mít na starosti zefektivnění operations v rámci Shoptetu. Staneš se motorem, který pohání efektivitu GTM – od salesu a marketingu až po zákaznickou podporu. Tato role je ideální pro někoho s proaktivním přístupem, vášní pro budování struktury a analytickým myšlením. Pokud Tě tato role zaujala, neváhej se k nám přihlásit!

Co bude náplní Tvé práce:

  • Spolupráce s go-to-market (GTM) odděleními v rámci firmy (sales, marketing, zákaznická péče, onboarding a data týmy) s cílem zefektivnění a optimalizací procesů, které povedou ke generaci větších zisků firmy.
  • Staneš se expertem našeho CRM systému SalesForce, ze kterého budeš spravovat a analyzovat data.
  • Na základě vlastní analýzy budeš dělat pravidelné i ad hoc reporty (a občas pomůžeš ostatním týmům s jejich reportingem).
  • Pomáhat C-level manažerům v rozhodování v důležitých oblastech, a to na základě připravených dat a analýz.

Co od Tebe očekáváme:

  • Jsi proaktivní a baví Tě věci posouvat dopředu.
  • Máš dobré analytické schopnosti.
  • Jsi empatický/á a umíš naslouchat několika stranám. Určitá dávka asertivity je na této pozici nezbytná.
  • Alespoň 2 roky zkušeností se SalesForcem (analýzy, backendová znalost systému, možnosti nastavení).
  • Zkušenosti s nastavováním GTM infrastruktury (sales operations, marketing operations, revenue operations, customer success operations) jsou velice vítané.
  • Jsi samostatný/á, ale zároveň i týmový/á hráč/ka, který/á rád/á komunikuje napříč týmy.
  • Máš dobrou znalost interních obchodních nástrojů a jejich možností pro zvýšení efektivity a zlepšení “customer experience” a interních procesů.
  • Angličtinu na úrovni min. B2.
  • Zkušenosti se Sales a CRM nástroji (HubSpot, ZoomInfo, Intercom, Spinoco) jsou výhodou.
  • Snažíš se udržet si přehled o osvědčených postupech v oboru, trendech a nových technologiích RevOps.

Co ti za to nabídneme?

Chceme, abys do práce chodil/a opravdu rád/a, proto u nás, kromě skvělého kolektivu, najdeš:

  • 5 týdnů dovolené, 4 extra volné dny na cokoli a dorovnání mzdy při nemocenské nebo péči o blízké do 100 %.
  • Příspěvek na Multisportku, stravenkový paušál, odměna za doporučení nového kolegy.
  • Zvýhodněný Shoptet tarif pro tvůj vlastní e-shop.
  • Budget na vlastní vzdělávání, kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání “Masterclass” nebo například “Manažerská Akademie”.
  • Počítač dle tvého výběru (Mac nebo Win) a výhodný mobilní tarif pro tebe a tvé blízké.
  • Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií za rok.
  • Kanceláře v Karlíně, bike-friendly zázemí, velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky.
  • Máme skvělé komunitní eventy - týmové večeře, narozeniny, firemní piva, movie nights, nebo teambuildingy.


Jdeš do toho s námi? Přečti si víc o nás zde:

Koukni, co o nás říkají na CzechCrunch. Zjisti více o naší firemní kultuře na Atmoskop.

Těšíme se, až tě přivítáme na palubě!


Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT