Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.
Naší misí je pomáhat lidem plnit si sny o podnikání a být v něm úspěšnými.
Hledáme posilu do našeho sales týmu, která by si vzala na starosti exekutivu a organizaci pracovních a osobních záležitostí pro CSO Štěpána Karocha a byla zároveň podporou i pro jeho celý sales tým napříč Českem, Slovenskem a Maďarskem. 🚀
Co bude náplní Tvé práce?
- Zajištění a řízení pracovních a osobních záležitostí pro CSO a Head of Premium Sales (schůzky, správa kalendáře, služební cesty, booking hotelů, parkování, atd.).
- Organizování eventů a vzdělávacích akcí sales oddělení (rezervace prostoru, zajištění občerstvení, komunikace s řečníky vzdělávacích akcí, zajištění dopravy kolegů z SK a HU).
- Reporting (denní, týdenní, měsíční = obchodní aktivity v SalesForce).
- Organizace práce přes nástroj projektového řízení Asana.
- Příprava šablon a kompletace prezentací v PowerPointu.
- Tvorba článků a odborných metodik v interních systémech.
- Překlady dokumentů a textů z českého a anglického jazyka.

Co od Tebe očekáváme:
- Samostatnost a pečlivost v plnění svých úkolů.
- Reprezentativní vystupování, neboť budeš často interagovat s interními i externími partnery.
- Dobré komunikační a organizační dovednosti.
- Aktivní znalost anglického jazyka jak slovem, tak písmem.
- Schopnost práce s MS Office, převážně s Excel a Powerpoint.
- Znalost projektového programu Asana je výhodou.
- Předchozí praxe z obchodního prostředí je výhodou, aby sis lépe poradil/a s obchodními záležitostmi a potřebami týmu.
- Řidičský průkaz sk. B budeš potřebovat pro zajištění různých pochůzek v rámci Prahy.
Proč pracovat u nás?
- Skvělí kolegové se zkušenostmi z předních mezinárodních společností.
- Transparentní & dynamické prostředí s přátelskou firemní kulturou, kde nám na dobré týmové práci opravdu záleží.
- Možnost osobního a profesního růstu.
- Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
- Inovativní přístup. Hledáme cesty jak se dál posouvat a vytvářet smysluplný produkt.
- Moderní kanceláře v Karlíně.
- Firemní akce - týmové večeře, B-day, Company beer, Movie night, Teambuilding.
- Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Enterprise tarif pro svůj vlastní e-shop.
- Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
- Příspěvek na Multisportku.
Těšíme se, až Tě přivítáme na palubě! 🚀