Social Community Manager

Praha

Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.

Our mission is to help people achieve their dream of starting a business and help them be successful.

Budeš součástí marketing týmu, který vede Radek Hudák.

Od roku 2021 jsme se rozrostli a je nás už přes 200, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie, a letos jsme obdrželi cenu Fair Employer roku. Shoptet má dneska kolem sebe obří komunitu zákazníků, nejvíce z nich najdeš v Shoptet Poradně, kde jich dnes je přes 17.000 a Shoptet Pay Poradnu, kde už se blížíme k 1.000 členů! Hledáme někoho, kdo si tuto komunitu vezme za svou, stane se jejím hlasem dovnitř firmy a bude se starat o blaho každého z našich klientů. Pozice je součástí marketingového týmu, takže bude snadné držet jednu linku i s ostatní komunikací směrem k zákazníkům.

Proč tuto pozici otevíráme?

Na práci s oběma skupinami budete dva. Tvá role bude především ve strategii, využít potenciál skupin na maximum a promyslet, jak je rozvíjet a následně strategii exekuovat. Tvůj kolega Social Community Specialist se bude soustředit na odpovídání na skupině, krizovou komunikaci a proudění diskuze.

  • Víme, že v Shoptet Poradně i v dalších komunitách se schovává neotesaný diamant, který jen čeká na vybroušení k dokonalosti.
  • Chceme, ať má tato komunita silný hlas i u nás ve firmě. Budeš jím právě ty.
  • Chceme v diskuzích, zmínkách a skupinách i mimo naši Shoptet Poradnu aktivně komunikovat.
  • Chceme komunikovat lidsky a zároveň proaktivně a nehrát si na korporát. Naším záměrem je udržet startupového ducha, a proto hledáme osobitý přístup a samostatnost.

Co bude náplní Tvé práce:

  • Strategie – skupina má obrovský potenciál, který chceme dál rozvíjet. Přicházet s novými formáty, budovat si s lidmi vztah, posouvat práci s ní a především informacemi, které můžeme získat. Tvůj úkol bude tuhle strategii nastavit a exekvovat.
  • Analýza – sběr informací ze skupiny, předání podnětů dovnitř firmy.
  • Plánování příspěvků a rozproudění diskuze – Co za témata rezonuje a co se aktuálně děje v e-commerce? Jak udělat příspěvky atraktivní a rozproudit diskuzi bude další úkol.
  • Krizová komunikace – Všechny dny nejsou růžové a občas se i v Poradně rozjede diskuze, která není příjemná. V takové situaci by sis měl vědět rady. Nenecháme tě v tom ale samotného. Týká se „hate“ produktu? K ruce ti bude bude produkťák, který svým jménem odpovědi poskytne.
  • Advokát zákazníků ve firmě – Cítí se nějaký zákazník ublíženě? Má pocit křivdy, nebo špatného řešení situace z naší strany? Ty jsi ten, který za něj bude bojovat uvnitř firmy.

Co od Tebe očekávame:

  • Strategické uvažování, plánování a schopnost získat si potřebné informace – samostatnost.
  • Zkušenost s prací s komunitou na sociálních sítích, nebo ve skupinách.
  • Zkušenost s krizovou komunikací – například výpadky systému, které mají přímý dopad na klienty.
  • Umíš se vcítit do pocitu zákazníka, víš, kdy je na místě odlehčit situaci vtípkem a kdy naopak je lepší komunikovat formálně.
  • Skvělá stylistika a práce s textem.
  • Angličtinu na komunikativní úrovni - je to náš vnitrofiremní jazyk.

Proč pracovat u nás?

Vytváříme inspirativní a konkurenční prostředí, kde podporujeme lidi aby dosáhli úspěchu. Naším záměrem je upevnit spoločnosti trvalou konkurenční výhodu k naplnění našeho velkého poslání a vize.

  1. Skvělí kolegové se zkušenostmi z předních mezinárodních společností.
  2. Transparentní & dynamické prostředí s přátelskou firemní kulturou, kde nám na dobré týmové práci opravdu záleží.
  3. Možnost osobního a profesního růstu.
  4. Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
  5. Inovativní přístup. Hledáme cesty jak se dál posouvat a vylepšovat náš produkt.
  6. Firemní akce - týmové večeře, B-day, Company beer, Movie night, Teambuilding.
  7. Moderní kanceláře v Karlíně.
  8. Letní terasa s rychlou wifi.
  9. Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  10. Příspěvek na Multisportku.
  11. Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Enterprise tarif pro svůj vlastní e-shop.

Jdeš do toho s námi? Přečti si víc o nás zde:

Život v Shoptetu

Czechcrunch

LinkedIn Shoptet

Instagram Shoptet

Facebook Shoptet

Rozhovor so CEO Shoptetu - Samuelom Hubom

Podcast s naším CEO Samuelom

Radek Hudák

Těšíme se, až tě přivítáme na palubě! 🚀

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT