Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.
Naší misí je pomáhat lidem plnit si sny o podnikání a být v něm úspěšnými. Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? V roli Specialisty zákaznické podpory bude tvá agenda denně komunikovat s klienty a poskytovat špičkovou zákaznickou péči.
Co bude náplní Tvé práce:
Pomáhat klientům s použitím Shoptetu při jejich podnikání. Tvým úkolem bude zodpovídat otázky klientů a diskutovat s nimi tom, jak naše služby potřebují využít. Komplexní dotazy technického rázu budeš předávat kolegům na helpdesku.
Staneš se podporou našim klientům ve chvílích, kdy potřebují své nastavení e-shopu a služeb změnit. Zároveň budeš administrativně zajišťovat související objednávky a fakturaci.
Náš tým pracuje ve dvousměnném provozu, od 8 do 16:30 a od 10 do 18:30.
Často budeš komunikovat s našimi ostatními týmy, abys klientům zajistil(a) plnohodnotnou odpověď.
S klienty budeš komunikovat písemně a telefonicky.
Spolu se zbytkem týmu budeš pracovat na způsobech, jak naši podporu klientům dále a dále vylepšovat.
Co od Tebe očekáváme:
Zkušenost s podobnou prací - může jít o jakoukoliv zkušenost s péčí o klienty, zkušenosti z prostředí e-shopu či firmy nabízející on-line služby.
Je důležitá empatie a tvé proklientské nastavení - klient musí vědět, že je o něj dobře postaráno a může se na nás spolehnout.
Pečlivost, protože jinak by vznikaly zbytečné chyby nebo nedotaženosti.
Schopnost používat vlastní hlavu - klient i my musíme vědět, že tebou navržené řešení je to nejlepší.
Kolegialitu, protože se jeden na druhého spoléháme.
Ovládání základních kancelářských programů, výborný písemný a ústní projev.
Schopnost držet krok s novinkami a chuť se učit, protože naši službu neustále rozvíjíme.
Angličtinu na komunikativní úrovni.
Proč pracovat pro nás?
5 týdnů dovolené, 4 extra volné dny na cokoli a dorovnání mzdy při nemocenské nebo péči o blízké do 100 %.
Příspěvek na Multisportku, stravenkový paušál, odměna za doporučení nového kolegy.
Zvýhodněný Shoptet tarif pro tvůj vlastní eshop.
Budget na vlastní vzdělávání, kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání “Masterclass” nebo například “Manažerská Akademie”.
Pracovní počítač a výhodný mobilní tarif pro tebe a tvé blízké.
Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií ročně.
Kanceláře v Karlíně, bike-friendly zázemí, velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky.
Máme skvělé komunitní eventy - týmové večeře, narozeniny, firemní piva, movie nights, nebo teambuildingy.
Jdeš do toho s námi? Přečti si víc o nás zde: Před 14 lety si naši zakladatelé chtěli splnit celkem jednoduchý sen – založit e-shop. Zjistili ale, že na trhu neexistuje žádné jednoduché řešení. A tak vznikl Shoptet s misí pomáhat lidem podnikat online. Pomalu jsme rostli a náš největší boom přišel v roce 2020, kdy se mnoho obchodníků kvůli pandemii bylo nuceno přesunout do online prostředí. Máme 250+ zaměstnanců napříč třemi zeměmi, nespočet úspěšných příběhů a především už skoro 40 000 klientů, jejichž podnikatelský duch nás posouvá dál.
O tom jak to u nás vypadá si můžeš přečíst od našich současných i bývalých kolegů zde nebo mrkni na náš článek na Blogu, kde zjistíš, jak to u nás funguje. Nebo si přečti si, co o naší firmě píší na CzechCrunch nebo Forbes.