Shoptet je jedna z nejrychleji rostoucích technologických společností v regionu. Pomáháme firmám i jednotlivcům snadno začít a rozvíjet jejich podnikání online. Nabízíme nekonečné možnosti pro e-shopy – od pronájmu, přes platební služby až po propojování s profesionály z oboru.
Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? V roli Specialisty/tky zákaznické podpory bude tvá agenda denně komunikovat s klienty a poskytovat špičkovou zákaznickou péči.
Co bude náplní tvé práce:
Pomáhat klientům s použitím Shoptetu při jejich podnikání. Tvým úkolem bude zodpovídat otázky klientů a diskutovat s nimi o tom, jak naše služby potřebují využít. Komplexní dotazy technického rázu budeš předávat kolegům na helpdesku.
Staneš se podporou našim klientům ve chvílích, kdy potřebují své nastavení e-shopu a služeb změnit. Zároveň budeš administrativně zajišťovat související objednávky a fakturaci.
Náš tým pracuje ve dvousměnném provozu od pondělí do pátku, od 8:00 do 16:30 a od 10 do 18:30.
Často budeš komunikovat s našimi ostatními týmy, abys klientům zajistil(a) plnohodnotnou odpověď.
S klienty budeš komunikovat písemně a telefonicky.
Spolu se zbytkem týmu budeš pracovat na způsobech, jak naši podporu klientů dále a dále vylepšovat.
Co od tebe očekáváme:
Zkušenost s podobnou prací - může jít o jakoukoliv zkušenost s péčí o klienty, zkušenosti z prostředí e-shopu či firmy nabízející on-line služby.
Je důležitá empatie a tvé proklientské nastavení - klient musí vědět, že je o něj dobře postaráno a může se na nás spolehnout.
Pečlivost, protože jinak by vznikaly zbytečné chyby nebo nedotaženosti.
Schopnost používat vlastní hlavu - klient i my musíme vědět, že tebou navržené řešení je to nejlepší.
Kolegialitu, protože se jeden na druhého spoléháme.
Ovládání základních kancelářských programů, výborný písemný a ústní projev.
Zkušenost s prací na zákaznické podpoře či v přepravní společnosti výhodou.
Schopnost držet krok s novinkami a chuť se učit, protože naši službu neustále rozvíjíme.
Angličtinu na komunikativní úrovni.
Proč pracovat pro nás?
5 týdnů dovolené, 4 extra volné dny na cokoli a dorovnání mzdy při nemocenské nebo péči o blízké do 100 %.
Příspěvek na Multisportku, stravenkový paušál, odměna za doporučení nového kolegy.
Zvýhodněný Shoptet tarif pro tvůj vlastní eshop.
Budget na vlastní vzdělávání, kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání “Masterclass” nebo například “Manažerská Akademie”.
Pracovní počítač a výhodný mobilní tarif pro tebe a tvé blízké.
Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií ročně.
Kanceláře v Karlíně (od ledna 2025 v Holešovicích), bike-friendly zázemí, velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky.
Máme skvělé komunitní eventy - týmové večeře, narozeniny, firemní piva, movie nights, nebo teambuildingy.
Co by tě o nás mohlo zajímat?
O tom, jak to u nás vypadá, si můžeš přečíst od našich současných i bývalých kolegů na Atmoskopu. Nebo si přečti, co o naší firmě píší na CzechCrunch nebo Forbes. Mrkni na náš Instagram nebo si pusť náš podcast, ať se o nás dozvíš více! Těšíme se, až tě přivítáme u nás na palubě! 🙌 Dej nám o sobě vědět!