Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o svém podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.
Počet našich klientů roste a stejně tak roste i náš tým Customer Success manažerů. Proto hledáme nového týmového hráče, který si tým převezme a bude se podílet na jeho rozvoji a výsledcích. Zároveň bude sám aktivně v kontaktu se zákazníky (CSM se u nás starají o inside sales). Nalaď se na naši vlnu a přečti si rozhovor s Customer Success týmem.
Co bude náplní tvé práce:
- Operativní vedení, koordinace českého a slovenského týmu.
- Individuální rozvoj členů týmu, supervize, obchodní komunikace.
- Spoluúčast při náboru, vylepšování onboardingového procesu.
- Pravidelná 1:1 zpětná vazba s Customer Success manažery na týdenní bázi.
Performance a finanční cíle:
- Zodpovědnost za plnění stanovených finančních cílů týmu i cílů jednotlivých CSMs - průběžné sledování výsledků, usměrňovaní pipeliny.
- Aktivní komunikace se zákazníky a prodej výhradně po telefonu (cca 30 – 50% času) - plnění individálních obchodních cílů.
- Spolupráce napříč týmy ve společnosti na vylepšování procesů.
- Reporting nadřízenému na týdenní a měsíční bázi.
- Spoluúčast při nasazování nových obchodních nástrojů, ladění a vylepšování těch stávajících.
- Zadávání úkolů aplikační specialistce a data analytkům.
- Spoluúčast s nadřízenými na vytváření obchodní strategie a vylepšování know-how týmu.
- Spoluúčast na dátových analýzách, segmentaci zákazníku, vytváření obchodních cílů.

Co od tebe očakáváme:
- Prokazatelné zkušenosti s obchodem, skvělý tah na branku, schopnost a ochota své zkušenosti předávat dále do týmu.
- Chuť obchodovat a telefonicky komunikovat se zákazníky.
- Systémovost, pečlivost, schopnost udržovat a zefektivňovat sytémové obchodní procesy, analytické myšlení.
- Předchozí zkušenost s vedením lidí a jejich vzdělávaním, udržování týmového ducha a podpora sdílení zkušeností v rámci týmu.
- Schopnost pracovat s daty – analyzovat a reportovat.
- Zájem o SaaS, e-commerce - výhodou zkušenost ze společností v oboru.
- Angličtina na profesionální úrovni.
Proč pracovat u nás?
- Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
- Kolegové se zkušenostmi z firem jako Google, Avast, Alza, Footshop a dalších.
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
- Home office, pružná pracovní doba a 5 týdnů dovolené.
- Výuka angličtiny v rámci pracovní doby.
- Tarif Enterprise na provoz vlastního e-shopu zdarma.
- Odměny za doporučení kandidáta.
- Individuální budget na vzdělávání 10.000 Kč ročně.
- Moderní kanceláře v Karlíně.
- Letní terasa s rychlou wifi.
- Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
- Příspěvek na Multisportku.
- Lidské a vlídné prostředí, kde si lidé váží jeden druhého. Přečti si o tom více na Atmoskopu.