Supervisor obchodního týmu pro stávající zákazníky

Praha

Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o svém podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.

Počet našich klientů roste a stejně tak roste i náš tým Customer Success manažerů. Proto hledáme nového týmového hráče, který si tým převezme a bude se podílet na jeho rozvoji a výsledcích. Zároveň bude sám aktivně v kontaktu se zákazníky (CSM se u nás starají o inside sales). Nalaď se na naši vlnu a přečti si rozhovor s Customer Success týmem.

Co bude náplní tvé práce:

Týmová a HR agenda

  • Operativní vedení, koordinace českého a slovenského týmu.
  • Individuální rozvoj členů týmu, supervize, obchodní komunikace.
  • Spoluúčast při náboru, vylepšování onboardingového procesu.
  • Pravidelná 1:1 zpětná vazba s Customer Success manažery na týdenní bázi.

Performance a finanční cíle:

  • Zodpovědnost za plnění stanovených finančních cílů týmu i cílů jednotlivých CSMs - průběžné sledování výsledků, usměrňovaní pipeliny.
  • Aktivní komunikace se zákazníky a prodej výhradně po telefonu (cca 30 – 50% času) - plnění individálních obchodních cílů.
  • Spolupráce napříč týmy ve společnosti na vylepšování procesů.
  • Reporting nadřízenému na týdenní a měsíční bázi.

Tech a procesy:

  • Spoluúčast při nasazování nových obchodních nástrojů, ladění a vylepšování těch stávajících.
  • Zadávání úkolů aplikační specialistce a data analytkům.

Strategie a data:

  • Spoluúčast s nadřízenými na vytváření obchodní strategie a vylepšování know-how týmu.
  • Spoluúčast na dátových analýzách, segmentaci zákazníku, vytváření obchodních cílů.

Co od tebe očakáváme:

  • Prokazatelné zkušenosti s obchodem, skvělý tah na branku, schopnost a ochota své zkušenosti předávat dále do týmu.
  • Chuť obchodovat a telefonicky komunikovat se zákazníky.
  • Systémovost, pečlivost, schopnost udržovat a zefektivňovat sytémové obchodní procesy, analytické myšlení.
  • Předchozí zkušenost s vedením lidí a jejich vzdělávaním, udržování týmového ducha a podpora sdílení zkušeností v rámci týmu.
  • Schopnost pracovat s daty – analyzovat a reportovat.
  • Zájem o SaaS, e-commerce - výhodou zkušenost ze společností v oboru.
  • Angličtina na profesionální úrovni.

Proč pracovat u nás? 

  • Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
  • Kolegové se zkušenostmi z firem jako Google, Avast, Alza, Footshop a dalších.
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
  • Home office, pružná pracovní doba a 5 týdnů dovolené.
  • Výuka angličtiny v rámci pracovní doby.
  • Tarif Enterprise na provoz vlastního e-shopu zdarma.
  • Odměny za doporučení kandidáta.
  • Individuální budget na vzdělávání 10.000 Kč ročně.
  • Moderní kanceláře v Karlíně.
  • Letní terasa s rychlou wifi.
  • Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  • Příspěvek na Multisportku.
  • Lidské a vlídné prostředí, kde si lidé váží jeden druhého. Přečti si o tom více na Atmoskopu.

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT