Supervisor technických konzultantů

Praha

Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.


Máš lidský přístup, zkušenost s vedením technického týmu a chceš se rozvíjet v e-commerce? Náš tým Technických konzultantů k sobě hledá supervisora, který si převezme konzultanty z lvl2. Bude se starat o jejich harmonogram, konzultovat tickety a neustále vylepšovat komunikaci směrem ke klientům.

Přečti si o rozhovor s Michalem Jirkovským – Team Leaderem Technických konzultantů.

Co bude náplní tvé práce:

Technický konzultanti se u nás v Shoptetu starají o zodpovězení všech technických dotazů našich klientů. Naši techničtí konzultanti poskytují profesionální podporu klientům i interním zaměstnancům a jsou špičkou v oboru.

Procesy a performance agenda:

  • Efektivní práce s týmem, zajištění všech potřeb, podpora týmu, pomoc s nestandardními dotazy od klientů a alokace jeho členů.
  • Nastavovaní KPIs pro tým, ke kterému patří i pravidelné reportování pomocí analytiky.
  • Ladění komunikace v týmu, sjednocení tónu a vylepšování komunikačních procesů směrem ke klientům.
  • Spolupráce s týmy napříč společností, sbíraní informací a předávání je do týmu.
  • Monitorování ticketů přes Zendesk na denní bázi, vyhodnocování výkonnosti týmu.
  • Zodpovědnost za workflow tvorby tasků a informování klientů o průběhu.
  • Prioritizování tasků ve spolupráci s lvl3 managerem a product týmem.
  • Podílení se na vylepšování našich služeb, zpracovávání požadavků na sběr proaktivního feedbacku a hledání řešení a odpovědí.
  • Doplňování a vylepšování nápovědy, která slouží klientům i interně .
  • Sepisování informací do naší interní wikipedie.

Týmová a HR agenda:

  • Úzká spolupráce s tvými nadřízenými a kolegy v týmu, koordinace lvl3 managera.
  • Hlídaní kapacity týmu, plánování, schvalování dovolené, koordinace aktivit či případných přesčasů.
  • Supervize onboardingu nových kolegů, vedení ke sdílení znalostí a profesní nezávislosti.
  • Dohled nad efektivní spoluprací v rámci týmu i mimo něj, řešení denních ad hoc požadavků.
  • Wellbeing jednotlivých členů týmu - feedback, udržování morálky, vzdělávání, navrhování bonusů, zajištění teambuildingů pro tým a jiné.

Proč pracovat u nás?

  • Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
  • Kolegové se zkušenostmi z firem jako Google, Avast, Alza, Footshop a dalších.
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
  • Home office, pružná pracovní doba a 5 týdnů dovolené.
  • Výuka angličtiny v rámci pracovní doby.
  • Tarif Enterprise na provoz vlastního e-shopu zdarma.
  • Odměny za doporučení kandidáta.
  • Stravenkový paušál od 1.100 Kč měsíčně.
  • Individuální budget na vzdělávání 10.000 Kč ročně.
  • Moderní kanceláře v Karlíně.
  • Letní terasa s rychlou wifi.
  • Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  • Příspěvek na Multisportku.
  • Lidské a vlídné prostředí, kde si lidé váží jeden druhého. Přečti si o tom více na Atmoskopu.

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT