Team Leader technické podpory pro Shoptet Premium

Praha

Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.

Our mission is to help people achieve their dream of starting a business and help them be successful.


Budeš součástí Customer Care týmu pod vedením Zlaty Vavruškové, Head of Customer Care CZ.

Od roku 2021 jsme se rozrostli a je nás už přes 200, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie, a letos jsme obdrželi cenu Fair Employer roku. Máš lidský přístup, zkušenost s vedením týmu a chceš se rozvíjet v e-commerce? Náš tým Premium Care k sobě hledá leadera, který si je převezme, bude se starat o jejich rozvoj a neustále vylepšovat komunikaci směrem ke Premium klientům.

Co bude náplní tvé práce:

Premium Care Team se v Shoptetu stará o klienty, kteří se rozhodli využít naší služby Shoptet Premium. Premium Care se skládá z technických konzultantů a account managerů, kteří zastřešují celou komunikaci a vytváření dlouhodobého vztahu s klienty.

Procesy a performance agenda:

  • Efektivní práce s týmem, zajištění všech potřeb, podpora týmu, pomoc s nestandardními dotazy od klientů a alokace jeho členů.
  • Nastavovaní KPIs pro tým, ke kterému patří i pravidelné reportování pomocí analytiky.
  • Ladění komunikace v týmu, sjednocení tónu a určení komunikačních procesů směrem ke klientům.
  • Spolupráce s týmy napříč společností, sbíraní informací a předávání je do týmu.
  • Poskytovat vynikající zákaznický servis prostřednictvím důsledného řízení svého týmu a správného nastavení služeb.
  • Podílení se na vylepšování našich služeb, zpracovávání požadavků na sběr proaktivního feedbacku a hledání řešení a odpovědí.
  • Mít detailní znalost aktuálního přehledu partnerů/ambasadorů udržovaných Partnership týmem.

Týmová a HR agenda:

  • Úzká spolupráce s Head of Customer Care, matrix manažerem Head of Premium.
  • Vytváření vzdělávacího plánu i školení, na základě konzultací jednotlivých potřeb týmu a jeho členů.
  • Hlídaní kapacity týmu, plánování, schvalování dovolené, koordinace aktivit či případných přesčasů.
  • Řešení denních ad hoc požadavků od členů týmu.
  • Spolupráce při plánování náboru, náborových procesech a předávání aktuálních informací do HR týmu.
  • Supervize onboardingu kolegů v týmu. Vedení ke sdílení znalostí a profesní nezávislosti.
  • Wellbeing jednotlivých členů týmu – 1:1 meetingy, feedback, stanovení cílů, navrhování bonusů, zajištění teambuildingů pro tým a jiné.


Co od Tebe očekáváme:

  • Perfektní je zkušenost s podobnou prací - může jít o jakoukoliv zkušenost s vedením týmu, péčí o klienty, zkušenosti z prostředí eshopu nebo firmy nabízející online služby.
  • Oceníme technické znalosti a orientaci v rámci našeho produktu, hledáme leadra, který bude oporou i našim technickým konzultantům.
  • Je důležitá empatie a tvé proklientské nastavení - klient musí vědět, že je o něj dobře postaráno a může se na nás spolehnout.
  • Pečlivost, protože jinak by vznikaly zbytečné chyby nebo nedotaženosti.
  • Schopnost používat vlastní hlavu - klient i my musíme vědět, že tebou navržené řešení je to nejlepší.
  • Kolegialitu, protože se jeden na druhého spoléháme.
  • Ovládání základních kancelářských programů a výborný písemný projev.
  • Angličtina

Proč pracovat u nás?

Vytváříme inspirativní a konkurenční prostředí, kde podporujeme lidi aby dosáhli úspěchu. Naším záměrem je upevnit společnosti trvalou konkurenční výhodu k naplnění našeho velkého poslání a vize.

  1. Skvělí kolegové se zkušenostmi z předních mezinárodních společností.
  2. Transparentní & dynamické prostředí s přátelskou firemní kulturou, kde nám na dobré týmové práci opravdu záleží.
  3. Možnost osobního a profesního růstu.
  4. Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
  5. Inovativní přístup. Hledáme cesty jak se dál posouvat a vytvářet smysluplný produkt.
  6. Firemní akce - týmové večeře, B-day, Company beer, Movie night, Teambuilding.
  7. Moderní kanceláře v Karlíně.
  8. Letní terasa s rychlou wifi.
  9. Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  10. Příspěvek na Multisportku.
  11. Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Enterprise tarif pro svůj vlastní e-shop.

Jdeš do toho s námi? Přečti si víc o nás zde:

Život v Shoptetu

Atmoskop

Czechcrunch

Těšíme se, až tě přivítáme na palubě! 🚀

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT