Team Leader Zákaznické podpory

Praha

Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.


Naší misí je pomáhat lidem plnit si sny o podnikání a být v něm úspěšnými.

Od roku 2021 jsme se rozrostli a je nás už přes 200, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie, a letos jsme obdrželi cenu Fair Employer roku. Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? V roli Team Leadera Zákaznické podpory bude tvou agendou vést tým Customer Care Consultantů.

Co bude náplní tvé práce:

Customer Care Consultanti se u nás v Shoptetu starají o zodpovězení různorodých dotazů našich klientů, pomáhají jim zorientovat se v našich službách, navrhují jim ideální funkce pro jejich podnikání či diskutují změny jejich služeb.


Procesy a performance agenda:

  • Efektivní práce s týmem, zajištění všech potřeb, podpora týmu, pomoc s nestandardními dotazy od klientů a alokace jeho členů.
  • Nastavovaní KPIs pro tým, ke kterému patří i pravidelné reportování pomocí analytiky.
  • Ladění komunikace v týmu, sjednocení tónu a určení komunikačních procesů směrem ke klientům.
  • Spolupráce s týmy napříč společností, sbíraní informací a předávání je do týmu.
  • Monitorování ticketů přes Zendesk na denní bázi, vyhodnocování výkonnosti týmu.
  • Podílení se na vylepšování našich služeb, zpracovávání požadavků na sběr proaktivního feedbacku a hledání řešení a odpovědí.
  • Doplňování a vylepšování nápovědy, která slouží klientům i interně .
  • Sepisování informací do naší interní wikipedie.

Týmová a HR agenda:

  • Úzká spolupráce s tvými nadřízenými Head of Customer Care CEE.
  • Hlídaní kapacity týmu, plánování, schvalování dovolené, koordinace aktivit či případných přesčasů.
  • Spolupráce při náborových procesech a předávání aktuálních informací do HR týmu.
  • Vytváření vzdělávacího plánu, na základě konzultací jednotlivých potřeb týmu a jeho členů.
  • Wellbeing jednotlivých členů týmu – feedback, udržování morálky, navrhování bonusů, zajištění teambuildingů pro tým a jiné.

Proč pracovat u nás?

Vytváříme inspirativní a konkurenční prostředí, kde podporujeme lidi aby dosáhli úspěchu. Naším záměrem je upevnit společnosti trvalou konkurenční výhodu k naplnění našeho velkého poslání a vize.

  1. Skvělí kolegové se zkušenostmi z předních mezinárodních společností.
  2. Transparentní & dynamické prostředí s přátelskou firemní kulturou, kde nám na dobré týmové práci opravdu záleží.
  3. Možnost osobního a profesního růstu.
  4. Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
  5. Inovativní přístup. Hledáme cesty jak se dál posouvat a vytvářet smysluplný produkt.
  6. Firemní akce - týmové večeře, B-day, Company beer & Teambuilding.
  7. Moderní kanceláře v Karlíně.
  8. Letní terasa s rychlou wifi.
  9. Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  10. Příspěvek na Multisportku.
  11. Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Enterprise tarif pro svůj vlastní e-shop.

Jdeš do toho s námi? Přečti si víc o nás zde:

Atmoskop

Czechcrunch

LinkedIn Shoptet

Instagram Shoptet

Facebook Shoptet

Facebook Poradna

Samuel Huba

Těšíme se, až tě přivítáme na palubě! 🚀

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT