Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.
Naší misí je pomáhat lidem plnit si sny o podnikání a být v něm úspěšnými.
Od roku 2021 jsme se rozrostli a je nás už přes 200, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie, a letos jsme obdrželi cenu Fair Employer roku. Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? V roli Team Leadera Zákaznické podpory bude tvou agendou vést tým Customer Care Consultantů.
Co bude náplní tvé práce:
Customer Care Consultanti se u nás v Shoptetu starají o zodpovězení různorodých dotazů našich klientů, pomáhají jim zorientovat se v našich službách, navrhují jim ideální funkce pro jejich podnikání či diskutují změny jejich služeb.
Procesy a performance agenda:
Efektivní práce s týmem, zajištění všech potřeb, podpora týmu, pomoc s nestandardními dotazy od klientů a alokace jeho členů.
Nastavovaní KPIs pro tým, ke kterému patří i pravidelné reportování pomocí analytiky.
Ladění komunikace v týmu, sjednocení tónu a určení komunikačních procesů směrem ke klientům.
Spolupráce s týmy napříč společností, sbíraní informací a předávání je do týmu.
Monitorování ticketů přes Zendesk na denní bázi, vyhodnocování výkonnosti týmu.
Podílení se na vylepšování našich služeb, zpracovávání požadavků na sběr proaktivního feedbacku a hledání řešení a odpovědí.
Doplňování a vylepšování nápovědy, která slouží klientům i interně .
Sepisování informací do naší interní wikipedie.
Týmová a HR agenda:
Úzká spolupráce s tvými nadřízenými Head of Customer Care CEE.
Spolupráce při náborových procesech a předávání aktuálních informací do HR týmu.
Vytváření vzdělávacího plánu, na základě konzultací jednotlivých potřeb týmu a jeho členů.
Wellbeing jednotlivých členů týmu – feedback, udržování morálky, navrhování bonusů, zajištění teambuildingů pro tým a jiné.
Proč pracovat u nás?
Vytváříme inspirativní a konkurenční prostředí, kde podporujeme lidi aby dosáhli úspěchu. Naším záměrem je upevnit společnosti trvalou konkurenční výhodu k naplnění našeho velkého poslání a vize.
Skvělí kolegové se zkušenostmi z předních mezinárodních společností.
Transparentní & dynamické prostředí s přátelskou firemní kulturou, kde nám na dobré týmové práci opravdu záleží.
Možnost osobního a profesního růstu.
Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
Inovativní přístup. Hledáme cesty jak se dál posouvat a vytvářet smysluplný produkt.
Firemní akce - týmové večeře, B-day, Company beer & Teambuilding.
Moderní kanceláře v Karlíně.
Letní terasa s rychlou wifi.
Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
Příspěvek na Multisportku.
Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Enterprise tarif pro svůj vlastní e-shop.