Team Leader zákaznické podpory pro Shoptet Pay

Praha

Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.

Máš zkušenost ze zákaznické podpory,  baví Tě práce s klienty a chceš se rozvíjet v e-commerce? Hledáme Team Leadera zákaznické podpory pro náš nový interní produkt, Shoptet Pay.

Co tě čeká:

  • Budeš pomáhat klientům s použitím Shoptet produktu při jejich podnikání – zejména na počátcích, kdy se klienti v celé službě teprve orientují. Tvým úkolem bude zodpovídat otázky klientů, diskutovat s klienty, jak naše služby potřebují využít.
  • Při onboarding našich klientů se budeš mimo jiné starat i o jejich ověřování (insolvence, legální produkty apod.)
  • Budeš podporou našim klientům ve chvílích, kdy potřebují své nastavení služeb změnit, při reklamaci či řešení výpovědí.
  • S klienty budeš komunikovat zejména písemně, občas i telefonicky.
  • Spolu se zbytkem týmu budeš pracovat na způsobech, jak naši podporu klientům dále a dále vylepšovat.

Procesy a performance agenda:

  • Efektivní práce s týmem, zajištění všech potřeb, podpora týmu, pomoc s nestandardními dotazy od klientů a alokace jeho členů.
  • Ladění komunikace v týmu, sjednocení tónu a určení komunikačních procesů směrem ke klientům.
  • Spolupráce s týmy napříč společností, sbíraní informací a předávání je do týmu.
  • Podílení se na vylepšování našich služeb, zpracovávání požadavků na sběr proaktivního feedbacku a hledání řešení a odpovědí.

Týmová a HR agenda:

  • Úzká spolupráce s tvými nadřízenými.
  • Hlídaní kapacity týmu, plánování, schvalování dovolené, koordinace aktivit či případných přesčasů.
  • Spolupráce při náborových procesech a předávání aktuálních informací do HR týmu.
  • Wellbeing jednotlivých členů týmu – feedback, udržování morálky, navrhování bonusů, zajištění teambuildingů pro tým a jiné.

Jaké znalosti a dovednosti bys měl mít:

  • Perfektní je zkušenost s podobnou prací - může jít o jakoukoliv zkušenost s vedením týmu, péčí o klienty, zkušenosti z prostředí eshopu nebo firmy nabízející online služby nebo z bankovního sektoru.
  • Je důležitá empatie a tvé proklientské nastavení - klient musí vědět, že je o něj dobře postaráno a může se na nás spolehnout.
  • Pečlivost, protože jinak by vznikaly zbytečné chyby nebo nedotaženosti.
  • Schopnost používat vlastní hlavu - klient i my musíme vědět, že tebou navržené řešení je to nejlepší.
  • Kolegialitu, protože se jeden na druhého spoléháme.
  • Ovládání základních kancelářských programů a výborný písemný projev.
  • Angličtina 


Proč pracovat u nás?

  • Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
  • Kolegové se zkušenostmi z firem jako Google, Avast, Alza, Footshop a dalších.
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
  • Home office, pružná pracovní doba a 5 týdnů dovolené.
  • Výuka angličtiny v rámci pracovní doby.
  • Tarif Enterprise na provoz vlastního e-shopu zdarma.
  • Odměny za doporučení kandidáta.
  • Stravenkový paušál od 1.100 Kč měsíčně.
  • Individuální budget na vzdělávání 10.000 Kč ročně.
  • Moderní kanceláře v Karlíně.
  • Letní terasa s rychlou wifi.
  • Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  • Příspěvek na Multisportku.
  • Lidské a vlídné prostředí, kde si lidé váží jeden druhého. Přečti si o tom více na Atmoskopu.

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT