Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.
Naší misí je pomáhat lidem plnit si sny o podnikání a být v něm úspěšnými.
Staneš se součástí Technical Support týmu pod vedením Michala Jirkovského.
Od roku 2021 jsme se rozrostli a je nás už přes 200, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie, a letos jsme obdrželi cenu Fair Employer roku. Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? V roli Technického konzultanta bude tvá agenda proaktivně odpovídat na technické dotazy klientů i kolegů.
Co bude náplní Tvé práce:
- Odpovědnost za technické dotazy našich klientů, kterými jsou majitelé e-shopů a proaktivně odpovídat na jejich dotazy.
- Řešení od jednoduchých požadavků (např. úprava popisku produktu) až po ty komplikovanější (změna DNS záznamů nebo analýza feedů).
- Pomoc kolegům v týmu s předáváním informací, o kterých by měli vědět všichni (např. bugy) a podílet se při školení nových kolegů.
- Odpovídat a sdílet knowledge na technické dotazy kolegů i z jiných oddělení Shoptetu.
- Párkrát do měsíce převzít úlohu Traffic Managera nebo pomáhat s odpovídáním na dotazy klientů na FB Shoptet poradně v rámci pohotovosti.
- Na vyřešení záludných dotazů se budeš podílet i s dalšími týmy, jako je třeba IT nebo Product.

Co od Tebe očekáváme:
- Hledáme člověka s technickým backgroundem, který se nebojí komunikovat s lidmi.
- Orientuješ se ve webových aplikacích jako ryba ve vodě.
- Pracoval/a jsi v customer care na obdobných pozicích.
- HTML a XML pro Tebe nejsou jenom nahodilá písmena.
- Pracoval/a jsi někdy s e-shopem a umíš si představit, jak funguje.
- Dokážeš se vcítit do zákazníka a pochopit, co řeší za problém.
- Pokud jsi už někdy zabrousil/a do DevTools v prohlížeči, je to plus.
- Záleží Ti na klientech a jejich zákaznické zkušenosti se Shoptetem.
- Angličtinu máš na úrovni min. A2-B1 a chceš se dál vylepšovat - je to náš vnitrofiremní jazyk.
Proč pracovat u nás?
Vytváříme inspirativní a konkurenční prostředí, kde podporujeme lidi aby dosáhli úspěchu. Naším záměrem je upevnit společnosti trvalou konkurenční výhodu k naplnění našeho velkého poslání a vize.
- Skvělí kolegové se zkušenostmi z předních mezinárodních společností.
- Transparentní & dynamické prostředí s přátelskou firemní kulturou, kde nám na dobré týmové práci opravdu záleží.
- Možnost osobního a profesního růstu.
- Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
- Inovativní přístup. Hledáme cesty jak se dál posouvat a vytvářet smysluplný produkt.
- Firemní akce - týmové večeře, B-day, Company beer & Teambuilding.
- Moderní kanceláře v Karlíně.
- Letní terasa s rychlou wifi.
- Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
- Příspěvek na Multisportku.
- Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Enterprise tarif pro svůj vlastní e-shop.
Jdeš do toho s námi? Přečti si víc o nás zde:
Atmoskop
Czechcrunch
LinkedIn Shoptet
Instagram Shoptet
Facebook Shoptet
Facebook Poradna
Michal Jirkovský
Těšíme se, až tě přivítáme na palubě! 🚀