Shoptet je jedna z nejrychleji rostoucích technologických společností v regionu. Pomáháme firmám i jednotlivcům snadno začít a rozvíjet jejich podnikání online. Nabízíme nekonečné možnosti pro e-shopy – od pronájmu, přes platební služby až po propojování s profesionály z oboru.
Jako technical support v Shoptetu budeš klíčovým partnerem našich e-shopových klientů, kterým pomůžeš s řešením technických dotazů a výzev. Budeš odpovídat na různorodé požadavky – od úprav produktových popisků až po složitější úkony, jako je práce s DNS záznamy. Zároveň budeš úzce spolupracovat s kolegy z různých oddělení, abyste společně našli ta nejlepší řešení.
Co bude tvojí náplní práce?
- Proaktivně odpovídat na technické dotazy našich klientů, kterými jsou majitelé e-shopů a hledání vhodného řešení.
- Řešení od jednoduchých požadavků (např. úprava popisku produktu) až po ty komplikovanější (změna DNS záznamů nebo analýza feedů).
- Pomoc kolegům v týmu s předáváním informací, o kterých by měli vědět všichni (např. bugy) a podílet se při školení nových kolegů.
- Odpovídat a sdílet knowledge na technické dotazy kolegů i z jiných oddělení Shoptetu.
- Párkrát do měsíce převzít úlohu Traffic Managera nebo pomáhat s odpovídáním na dotazy klientů na FB Shoptet poradně v rámci pohotovosti.
- Na vyřešení záludných dotazů se budeš podílet i s dalšími týmy, jako je třeba IT nebo Product.
Co od tebe očekáváme?
- Hledáme člověka s technickým backgroundem, který se nebojí komunikovat s lidmi.
- Orientuješ se ve webových aplikacích jako ryba ve vodě.
- Pracoval/a jsi v Customer Care na obdobných pozicích.
- HTML a XML pro Tebe nejsou jenom nahodilá písmena.
- Pracoval/a jsi někdy s e-shopem a umíš si představit, jak funguje.
- Dokážeš se vcítit do zákazníka a pochopit, co řeší za problém.
- Pokud jsi už někdy zabrousil/a do DevTools v prohlížeči, je to plus.
- Záleží Ti na klientech a jejich zákaznické zkušenosti se Shoptetem.
- Angličtinu máš na úrovni min. A2-B1 a chceš se dál vylepšovat – je to náš vnitrofiremní jazyk.
Co ti za to nabídneme?
- 5 týdnů dovolené, 4 extra volné dny na cokoli a dorovnání mzdy při nemocenské nebo péči o blízké do 100 %.
- Příspěvek na Multisportku, stravenkový paušál, odměna za doporučení nového kolegy.
- Zvýhodněný Shoptet tarif pro tvůj vlastní eshop.
- Budget na vlastní vzdělávání, kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání “Masterclass” nebo například “Manažerská Akademie”.
- Výhodný mobilní tarif pro tebe a tvé blízké.
- Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií za rok.
- Kanceláře v Karlíně, brzy v Holešovicích (PORT7), velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky.
- Máme skvělé komunitní eventy - týmové večeře, narozeniny, firemní piva nebo teambuildingy.
Co by tě o nás mohlo zajímat?
O tom, jak to u nás vypadá, si můžeš přečíst od našich současných i bývalých kolegů na Atmoskopu.
Nebo si přečti, co o naší firmě píší na CzechCrunch nebo Forbes. Mrkni na náš Instagram nebo si pusť náš podcast, ať se o nás dozvíš více!
Těšíme se, až tě přivítáme u nás na palubě! 🙌 Dej nám o sobě vědět!