Technical Support

Praha

Shoptet je jedna z nejrychleji rostoucích technologických společností v regionu. Pomáháme firmám i jednotlivcům snadno začít a rozvíjet jejich podnikání online. Nabízíme nekonečné možnosti pro e-shopy – od pronájmu, přes platební služby až po propojování s profesionály z oboru.

Jako technical support v Shoptetu budeš klíčovým partnerem našich e-shopových klientů, kterým pomůžeš s řešením technických dotazů a výzev. Budeš odpovídat na různorodé požadavky – od úprav produktových popisků až po složitější úkony, jako je práce s DNS záznamy. Zároveň budeš úzce spolupracovat s kolegy z různých oddělení, abyste společně našli ta nejlepší řešení.

Co bude tvojí náplní práce?

  • Proaktivně odpovídat na technické dotazy našich klientů, kterými jsou majitelé e-shopů a hledání vhodného řešení. 
  • Řešení od jednoduchých požadavků (např. úprava popisku produktu) až po ty komplikovanější (změna DNS záznamů nebo analýza feedů).
  • Pomoc kolegům v týmu s předáváním informací, o kterých by měli vědět všichni (např. bugy) a podílet se při školení nových kolegů.
  • Odpovídat a sdílet knowledge na technické dotazy kolegů i z jiných oddělení Shoptetu.
  • Párkrát do měsíce převzít úlohu Traffic Managera nebo pomáhat s odpovídáním na dotazy klientů na FB Shoptet poradně v rámci pohotovosti.
  • Na vyřešení záludných dotazů se budeš podílet i s dalšími týmy, jako je třeba IT nebo Product.

Co od tebe očekáváme?

  • Hledáme člověka s technickým backgroundem, který se nebojí komunikovat s lidmi.
  • Orientuješ se ve webových aplikacích jako ryba ve vodě.
  • Pracoval/a jsi v Customer Care na obdobných pozicích.
  • HTML a XML pro Tebe nejsou jenom nahodilá písmena.
  • Pracoval/a jsi někdy s e-shopem a umíš si představit, jak funguje.
  • Dokážeš se vcítit do zákazníka a pochopit, co řeší za problém.
  • Pokud jsi už někdy zabrousil/a do DevTools v prohlížeči, je to plus.
  • Záleží Ti na klientech a jejich zákaznické zkušenosti se Shoptetem.
  • Angličtinu máš na úrovni min. A2-B1 a chceš se dál vylepšovat – je to náš vnitrofiremní jazyk.

Co ti za to nabídneme?

  • 5 týdnů dovolené, 4 extra volné dny na cokoli a dorovnání mzdy při nemocenské nebo péči o blízké do 100 %.
  • Příspěvek na Multisportku, stravenkový paušál, odměna za doporučení nového kolegy.
  • Zvýhodněný Shoptet tarif pro tvůj vlastní eshop.
  • Budget na vlastní vzdělávání, kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání “Masterclass” nebo například “Manažerská Akademie”.
  • Výhodný mobilní tarif pro tebe a tvé blízké.
  • Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií za rok.
  • Kanceláře v Karlíně, brzy v Holešovicích (PORT7), velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky.
  • Máme skvělé komunitní eventy - týmové večeře, narozeniny, firemní piva nebo teambuildingy.
Co by tě o nás mohlo zajímat? 

O tom, jak to u nás vypadá, si můžeš přečíst od našich současných i bývalých kolegů na Atmoskopu.
Nebo si přečti, co o naší firmě píší na CzechCrunch nebo Forbes. Mrkni na náš Instagram nebo si pusť náš  podcast, ať se o nás dozvíš více!
Těšíme se, až tě přivítáme u nás na palubě! 🙌 Dej nám o sobě vědět!

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT