Technický konzultant

Praha

Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.

Our mission is to help people achieve their dream of starting a business and help them be successful.

Staneš se součástí Technical Support týmu pod vedením Michala Jirkovského.

Od roku 2021 jsme se rozrostli a je nás už přes 200, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie, a letos jsme obdrželi cenu Fair Employer roku. Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? V roli Technického konzultanta bude tvá agenda proaktivně odpovídat na technické dotazy klientů i kolegů.

Co bude náplní Tvé práce:

  • Odpovědnost za technické dotazy našich klientů, kterými jsou majitelé e-shopů a proaktivně odpovídat na jejich dotazy.
  • Řešení od jednoduchých požadavků (např. úprava popisku produktu) až po ty komplikovanější (změna DNS záznamů nebo analýza feedů).
  • Pomoc kolegům v týmu s předáváním informací, o kterých by měli vědět všichni (např. bugy) a podílet se při školení nových kolegů.
  • Odpovídat a sdílet knowledge na technické dotazy kolegů i z jiných oddělení Shoptetu.
  • Párkrát do měsíce převzít úlohu Traffic Managera nebo pomáhat s odpovídáním na dotazy klientů na FB Shoptet poradně v rámci pohotovosti.
  • Na vyřešení záludných dotazů se budeš podílet i s dalšími týmy, jako je třeba IT nebo Product.

Co od Tebe očekáváme:

  • Hledáme člověka s technickým pozadím, který se nebojí komunikovat s lidmi.
  • Orientuješ se ve webových aplikacích jako ryba ve vodě.
  • Pracoval/a jsi v pozicích help desk support, web admin, technical support apod.
  • HTML a XML pro Tebe nejsou jenom nahodilá písmena.
  • Pracoval/a jsi někdy s e-shopem a umíš si představit, jak funguje.
  • Dokážeš se vcítit do zákazníka a pochopit, co řeší za problém.
  • Pokud jsi už někdy zabrousil/a do DevTools v prohlížeči, je to plus.
  • Záleží Ti na klientech a jejich zákaznické zkušenosti se Shoptetem.
  • Angličtinu máš na úrovni min. A2 a chceš se dál vylepšovat - je to náš vnitrofiremní jazyk.

Proč pracovat u nás?

Vytváříme inspirativní a konkurenční prostředí, kde podporujeme lidi aby dosáhli úspěchu. Naším záměrem je upevnit společnosti trvalou konkurenční výhodu k naplnění našeho velkého poslání a vize.

  1. Skvělí kolegové se zkušenostmi z předních mezinárodních společností.
  2. Transparentní & dynamické prostředí s přátelskou firemní kulturou, kde nám na dobré týmové práci opravdu záleží.
  3. Možnost osobního a profesního růstu.
  4. Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
  5. Inovativní přístup. Hledáme cesty jak se dál posouvat a vytvářet smysluplný produkt.
  6. Firemní akce - týmové večeře, B-day, Company beer & Teambuilding.
  7. Moderní kanceláře v Karlíně.
  8. Letní terasa s rychlou wifi.
  9. Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  10. Příspěvek na Multisportku.
  11. Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Enterprise tarif pro svůj vlastní e-shop.

Jdeš do toho s námi? Přečti si víc o nás zde:

Atmoskop

Czechcrunch

LinkedIn Shoptet

Instagram Shoptet

Facebook Shoptet

Facebook Poradna

Peter Mac - CCO (Care, Onboarding & Partnership, Success)

Těšíme se, až tě přivítáme na palubě! 🚀

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT