Shoptet je jedna z nejrychleji rostoucích technologických společností v regionu. Pomáháme firmám i jednotlivcům snadno začít a rozvíjet jejich podnikání online. Nabízíme nekonečné možnosti pro e-shopy – od pronájmu, přes platební služby až po propojování s profesionály z oboru.
Hledáme Core Onboarding Managera, který bude zajišťovat hladký přechod klientů na Shoptet. Tvým úkolem bude koordinovat celý proces implementace, komunikovat s klientem a partnerem, který se postará o technickou stránku přechodu. Pokud máš schopnost asertivně komunikovat, máš výborné organizační dovednosti, umíš zachovat chladnou hlavu v náročných situacích a rád/a se rozhoduješ samostatně, přidej se k nám!
Komunikace a spolupráce s obchodním týmem při dotažení akvizice klienta.
Projektový management a péče o plynulou distribuci informací mezi obchodníkem, partnerem a klientem.
Individuální příprava na každého klienta a organizace případných online schůzek.
Porozumět potřebám klienta, správně reagovat na dotazy a nabízet ideální řešení, které dokážeme realizovat.
Spolupráce se všemi interními týmy, které do implementace vstupují a jejich koordinace.
Dozorování spolupráce klienta a partnera (technický specialista, který je prověřen a vyškolen přímo u nás).
Tah na branku a sales skills - aktivní přístup k dosažení cílů a schopnost úspěšně domluvit spolupráci s klientem.
Organizační schopnosti a projektová zkušenost – perfektní time management (budeš koordinovat několika projektů současně), schopnost dodržovat termíny, systematičnost a identifikace rizik.
Trpělivost, samostatnost a profesionální péči o naše klienty - převedení e-shopu může trvat několik týdnů až měsíců, potřebujeme člověka, který bude trpělivě řešit s klientem všechny potřebné kroky.
Základní technický background - schopnost porozumět technickým aspektům našeho produktu - naši klienti budou při přechodu na Shoptet řešit technické dotazy a problémy, Onboarding Manager musí mít schopnost tyto záležitosti s klientem komunikovat. Pro příliš specifické dotazy se můžeš obrátit na zkušenější kolegy.
Skvělé komunikační a prezentační dovednosti.
5 týdnů dovolené, 4 extra volné dny na cokoli a dorovnání mzdy při nemocenské nebo péči o blízké do 100 %.
Příspěvek na Multisportku, stravenkový paušál, odměna za doporučení nového kolegy.
Zvýhodněný Shoptet tarif pro tvůj vlastní e-shop.
Budget na vlastní vzdělávání, kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání “Masterclass” nebo například “Manažerská Akademie”.
Počítač dle tvého výběru (Mac nebo Win) a výhodný mobilní tarif pro tebe a tvé blízké.
Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií za rok.
Kanceláře v Holešovicích, bike-friendly zázemí, velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky.
Máme skvělé komunitní eventy - týmové večeře, narozeniny, firemní piva nebo teambuildingy.
O tom, jak to u nás vypadá, si můžeš přečíst od našich současných i bývalých kolegů na Atmoskopu.
Nebo si přečti, co o naší firmě píší na CzechCrunch nebo Forbes. Mrkni na náš Instagram nebo si pusť náš podcast, ať se o nás dozvíš více!
Obratem se ozveme zpět