Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.
Naší misí je pomáhat lidem plnit si sny o podnikání a být v něm úspěšnými.
Od roku 2021 jsme se rozrostli a je nás už přes 200, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie, a letos jsme obdrželi cenu Fair Employer roku. Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? V roli Specialisty zákaznické podpory bude tvá agenda denně komunikovat s klienty a poskytovat špičkovou zákaznickou péči.
Co bude náplní Tvé práce:
Pomáhat klientům s použitím Shoptetu při jejich podnikání. Tvým úkolem bude zodpovídat otázky klientů a diskutovat s nimi tom, jak naše služby potřebují využít. Komplexní dotazy technického rázu budeš předávat kolegům na helpdesku.
Staneš se podporou našim klientům ve chvílích, kdy potřebují své nastavení e-shopu a služeb změnit. Zároveň budeš administrativně zajišťovat související objednávky a fakturaci.
Náš tým pracuje ve dvousměnném provozu, od 8 do 16:30 a od 10 do 18:30.
Často budeš komunikovat s našimi ostatními týmy, abys klientům zajistil(a) plnohodnotnou odpověď.
S klienty budeš komunikovat písemně a telefonicky.
Spolu se zbytkem týmu budeš pracovat na způsobech, jak naši podporu klientům dále a dále vylepšovat.
Co od Tebe očekáváme:
Zkušenost s podobnou prací - může jít o jakoukoliv zkušenost s péčí o klienty, zkušenosti z prostředí e-shopu či firmy nabízející on-line služby.
Je důležitá empatie a tvé proklientské nastavení - klient musí vědět, že je o něj dobře postaráno a může se na nás spolehnout.
Pečlivost, protože jinak by vznikaly zbytečné chyby nebo nedotaženosti.
Schopnost používat vlastní hlavu - klient i my musíme vědět, že tebou navržené řešení je to nejlepší.
Kolegialitu, protože se jeden na druhého spoléháme.
Ovládání základních kancelářských programů, výborný písemný a ústní projev.
Schopnost držet krok s novinkami a chuť se učit, protože naši službu neustále rozvíjíme.
Angličtinu na komunikativní úrovni.
Proč pracovat pro nás?
Skvělí kolegové se zkušenostmi z předních mezinárodních společností.
Transparentní & dynamické prostředí s přátelskou firemní kulturou, kde nám na dobré týmové práci opravdu záleží.
Možnost osobního a profesního růstu.
Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
Inovativní přístup. Hledáme cesty jak se dál posouvat a vytvářet smysluplný produkt.
Firemní akce - týmové večeře, B-day, Company beer & Teambuilding.
Moderní kanceláře v Karlíně.
Letní terasa s wifi.
Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
Příspěvek na Multisportku.
Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Enterprise tarif pro svůj vlastní e-shop.