Zákaznická podpora pro e-shopové řešení

Praha

Shoptet je největší e-commerce platforma v CEE regionu. Díky Shoptetu si tisíce lidí plní sny o podnikání. Pomáháme drobným prodejcům i známým značkám uspět ve světě e-commerce. Máme smysluplný produkt a špičkovou zákaznickou péči.

Naší misí je pomáhat lidem plnit si sny o podnikání a být v něm úspěšnými.


Od roku 2021 jsme se rozrostli a je nás už přes 200, rychle rosteme, ale zároveň si udržujeme pružnost bez těžkopádných procesů a hierarchie, a letos jsme obdrželi cenu Fair Employer roku. Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? V roli Zákaznické podpory pro e-shopové řešení bude tvá agenda denně komunikovat s klienty a poskytovat špičkovou zákaznickou péči.

Co bude náplní Tvé práce:

  • Pomáhat klientům s použitím Shoptetu při jejich podnikání. Tvým úkolem bude zodpovídat otázky klientů a diskutovat s nimi tom, jak naše služby potřebují využít. Komplexní dotazy technického rázu budeš předávat kolegům na helpdesku.
  • Staneš se podporou našim klientům ve chvílích, kdy potřebují své nastavení e-shopu a služeb změnit. Zároveň budeš administrativně zajišťovat související objednávky a fakturaci.
  • Náš tým pracuje ve dvousměnném provozu, od 8 do 16:30 a od 10 do 18:30.
  • Často budeš komunikovat s našimi ostatními týmy, abys klientům zajistil(a) plnohodnotnou odpověď.
  • S klienty budeš komunikovat písemně a telefonicky.
  • Spolu se zbytkem týmu budeš pracovat na způsobech, jak naši podporu klientům dále a dále vylepšovat.

Co od Tebe očekáváme:

  • Zkušenost s podobnou prací - může jít o jakoukoliv zkušenost s péčí o klienty, zkušenosti z prostředí e-shopu či firmy nabízející on-line služby.
  • Je důležitá empatie a tvé proklientské nastavení - klient musí vědět, že je o něj dobře postaráno a může se na nás spolehnout.
  • Pečlivost, protože jinak by vznikaly zbytečné chyby nebo nedotaženosti.
  • Schopnost používat vlastní hlavu - klient i my musíme vědět, že tebou navržené řešení je to nejlepší.
  • Kolegialitu, protože se jeden na druhého spoléháme.
  • Ovládání základních kancelářských programů, výborný písemný a ústní projev.
  • Schopnost držet krok s novinkami a chuť se učit, protože naši službu neustále rozvíjíme.
  • Angličtinu na komunikativní úrovni.

Proč pracovat pro nás?

Vytváříme inspirativní a konkurenční prostředí, kde podporujeme lidi aby dosáhli úspěchu. Naším záměrem je upevnit společnosti trvalou konkurenční výhodu k naplnění našeho velkého poslání a vize.

  1. Skvělí kolegové se zkušenostmi z předních mezinárodních společností.
  2. Transparentní & dynamické prostředí s přátelskou firemní kulturou, kde nám na dobré týmové práci opravdu záleží.
  3. Možnost osobního a profesního růstu.
  4. Důkladné zaškolení a podpora kolegů při onboardingu.
  5. Inovativní přístup. Hledáme cesty jak se dál posouvat a vytvářet smysluplný produkt.
  6. Firemní akce - týmové večeře, B-day, Company beer & Teambuilding.
  7. Moderní kanceláře v Karlíně.
  8. Letní terasa s rychlou wifi.
  9. Káva, ovoce, zelenina a dobroty každý den zdarma.
  10. Příspěvek na Multisportku.
  11. Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, Enterprise tarif pro svůj vlastní e-shop.

Jdeš do toho s námi? Přečti si víc o nás zde:

Atmoskop

Czechcrunch

LinkedIn Shoptet

Instagram Shoptet

Facebook Shoptet

Těšíme se, až tě přivítáme na palubě! 🚀

Odpovědět na inzerát

Obratem se ozveme zpět

Nahrajte prosím soubor typu PDF, DOC(X) nebo ODT